Vondt:(

babydrøm<3

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Aprillykke 2016
Jeg har vondt nederst til høre. Sånn rett under magen. Hva kan det komme av? Noen som vet?

Hmm..... Nei det vet jeg sannelig ikke hva det kan være. Jeg har også vondt i magen, men det er mere luftsmerter. Kanskje noen andre vet :D

Ja tenkte det først men det sitter for langt nede til å være det. Også kommer det i stikkende smerte gjevnlig :(

Jeg har hatt noe lignende for et par dager siden, og jeg valgte å tenke at det var livmoren som vokser (beveger seg opp fra bekkenet)..

Ja kan jo være den men det gjør jo så vondt:(

Jeg også har vondt der. Verkingen kommer på en måte som pulsering fra tid til annen. Velger å tro at det er helt normalt jeg ;)

Ja kan jo være den men det gjør jo så vondt:(
Jeg stusset også over at det gjorde så vondt, men siden det ikke kom sammen med blod og siden smerten ga seg tror jeg det er ufarlig! Ring legen hvis du ikke klarer å slå deg til ro med det :-)

Da har jeg vært hos legen og han trodde det var livmoren som strakk seg. Han syns ikke det hørtes ut som noen abort elle noe annet men han tok blodprøve på HCG for å se at det utviklet seg som normalt og en CRP som jeg får svar på i morgen :) men hvis smertene ble verre skulle jeg ringe legevakten :)

Da har jeg vært hos legen og han trodde det var livmoren som strakk seg. Han syns ikke det hørtes ut som noen abort elle noe annet men han tok blodprøve på HCG for å se at det utviklet seg som normalt og en CRP som jeg får svar på i morgen :) men hvis smertene ble verre skulle jeg ringe legevakten :)
Godt og høre!:happy: Det er nok helt normalt!

Back
Topp