Vondt :(

chaland

Elsker forumet
Det stikker og strekker så sykt i magen/nedentil at det begynner å bli ubehagelig vondt! Redd for at jeg holder på å miste :( Flere som har det sånn?

Det er nok bare voksesmerter, men er du bekymret så tar du en tlf til legen :) For det ligner ikke på blærekatarvondt?

Jeg også har fryktelig vondt til tider, men legger meg ned og strekker meg ut når det er på det værste. Går som regel fort over hvis jeg får slappet av litt :)

Det går ikkje over heller :/ Går over til en brennende følelse. Har vært på farten i hele dag så tenkte det kanskje var derfor, men det gir seg ikkje :/ Er 6+3 idag.

Så lenge det går over etter en stund er det nokk normalt :) vis det fortsetter veldig lenge ville eg kontakta legen. Men vis du ikkje blør så er det nokk sikkert bare livmora som lager seg plass.

Det er nok bare voksesmerter, men er du bekymret så tar du en tlf til legen :) For det ligner ikke på blærekatarvondt?
Det har eg ikkje hatt før, så vet ikkje kordan det kjennes ut.
Hadde ikkje sånne smerter då eg var gravid sist!
Er veldig så det stikker og strekker og plutselig blir det en varm følelse.

Så lenge det går over etter en stund er det nokk normalt :) vis det fortsetter veldig lenge ville eg kontakta legen. Men vis du ikkje blør så er det nokk sikkert bare livmora som lager seg plass.
Får håpe det er det :)
Kommer til å være livredd hver gang eg går på do no! :/

Det har eg ikkje hatt før, så vet ikkje kordan det kjennes ut.
Hadde ikkje sånne smerter då eg var gravid sist!
Er veldig så det stikker og strekker og plutselig blir det en varm følelse.

Hm, så rart! Du hadde ikke bekkenløsning sist? Det har stukket, strukket og ilt til på meg og altså, men det er ganske kortvarig.

Hadde MA i uke 12 sist. Døde i uke 8, så kom ikkje så langt. Men var ikkje sånne smerter då så tidlig.
Får kanskje ringe i morgen hvis det ikkje gir seg..

Hos meg kommer det slike vokse smerter innimellom. Kjennes litt ut som "bånd som strekker/ryker" på hver side ved eggstokkene. Klarer liksom ikke stå oppreist da, men det går over. Hadde det siste gang jeg var gravid og fant beskrivelsen som ligamentsmerter. Og selv om det ifølge google er tidlig så var det ihvertfall slik det føltes. Var ikke farlig :-) men du må jo kjenne hva du selv føler og eventuelt heller ta en ekstra tur innom legen.

Hos meg kommer det slike vokse smerter innimellom. Kjennes litt ut som "bånd som strekker/ryker" på hver side ved eggstokkene. Klarer liksom ikke stå oppreist da, men det går over. Hadde det siste gang jeg var gravid og fant beskrivelsen som ligamentsmerter. Og selv om det ifølge google er tidlig så var det ihvertfall slik det føltes. Var ikke farlig :) men du må jo kjenne hva du selv føler og eventuelt heller ta en ekstra tur innom legen.
Jeg har det hele tiden, det som er så rart. Er vel mer vanlig at det dukker opp av og til og så gir det seg.
Men legen kan vel ikke gjøre noe uansett. Har ul på tirsdag så får nok vente til det :) Får håpe det bare er livmoren som jobber på :)

Jeg har det hele tiden, det som er så rart. Er vel mer vanlig at det dukker opp av og til og så gir det seg.
Men legen kan vel ikke gjøre noe uansett. Har ul på tirsdag så får nok vente til det :) Får håpe det bare er livmoren som jobber på :)
Legen kan i det minste sjekke om det kan være andre grunner til smerte slik som for eks urinveisinfeksjon. Men kjenn etter selv , blir det for ille så ikke vent en hel uke ;-)

Legen kan i det minste sjekke om det kan være andre grunner til smerte slik som for eks urinveisinfeksjon. Men kjenn etter selv , blir det for ille så ikke vent en hel uke ;-)
Ja det er sant :) Får kanskje ringe opp i morgen likevel og utelukke en uvi :)
Har tatt meg noen paraceter no så får håpe det roer seg snart :)

Har noen ganger stikkinger, og kjennes ut noen ganger som om at det draes ut :P men er nok bare tegn på at det er noe som skjer/vokser der inne ;)

Back
Topp