Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det stikker og strekker så sykt i magen/nedentil at det begynner å bli ubehagelig vondt! Redd for at jeg holder på å misteFlere som har det sånn?
Det har eg ikkje hatt før, så vet ikkje kordan det kjennes ut.Det er nok bare voksesmerter, men er du bekymret så tar du en tlf til legenFor det ligner ikke på blærekatarvondt?
Får håpe det er detSå lenge det går over etter en stund er det nokk normaltvis det fortsetter veldig lenge ville eg kontakta legen. Men vis du ikkje blør så er det nokk sikkert bare livmora som lager seg plass.
Det har eg ikkje hatt før, så vet ikkje kordan det kjennes ut.
Hadde ikkje sånne smerter då eg var gravid sist!
Er veldig så det stikker og strekker og plutselig blir det en varm følelse.
Hadde MA i uke 12 sist. Døde i uke 8, så kom ikkje så langt. Men var ikkje sånne smerter då så tidlig.
Får kanskje ringe i morgen hvis det ikkje gir seg..
Hadde MA i uke 12 sist. Døde i uke 8, så kom ikkje så langt. Men var ikkje sånne smerter då så tidlig.
Får kanskje ringe i morgen hvis det ikkje gir seg..
Jeg har det hele tiden, det som er så rart. Er vel mer vanlig at det dukker opp av og til og så gir det seg.Hos meg kommer det slike vokse smerter innimellom. Kjennes litt ut som "bånd som strekker/ryker" på hver side ved eggstokkene. Klarer liksom ikke stå oppreist da, men det går over. Hadde det siste gang jeg var gravid og fant beskrivelsen som ligamentsmerter. Og selv om det ifølge google er tidlig så var det ihvertfall slik det føltes. Var ikke farligmen du må jo kjenne hva du selv føler og eventuelt heller ta en ekstra tur innom legen.
Legen kan i det minste sjekke om det kan være andre grunner til smerte slik som for eks urinveisinfeksjon. Men kjenn etter selv , blir det for ille så ikke vent en hel uke ;-)Jeg har det hele tiden, det som er så rart. Er vel mer vanlig at det dukker opp av og til og så gir det seg.
Men legen kan vel ikke gjøre noe uansett. Har ul på tirsdag så får nok vente til detFår håpe det bare er livmoren som jobber på
![]()
Ja det er santLegen kan i det minste sjekke om det kan være andre grunner til smerte slik som for eks urinveisinfeksjon. Men kjenn etter selv , blir det for ille så ikke vent en hel uke ;-)