Vondt?

JennyAngelica

Betatt av forumet
Flere enn meg som har skikkelige mensensmerter? Murrer noe helt sinnsykt. Er ikke direkte kjempe vondt men blir jo litt bekymra :(

Testen idag var enda sterkere og har også fått litt kvalme så regner med at det står bra til med lille men klarer jo ikke å la være å bekymre meg :( IKM imårra....
 
Ingen smerter her i gården, men det skal jo være vanlig! Det er sikkert bare kroppen som lager soverom til den lille ;-)
 
Så lenge testen er positiv så har du jo ingen grunn til bekymring ;-) Falsk negativ kan man få, men ikke falsk positiv vel..? Det går nok fint, sender deg masse god energi! :)
 
Sniker litt fra november forumet! Jeg hadde sterke menssmerter flere ganger daglig i hvertfall en måned, men nå har det roet seg litt. Gikk bare og ventet på mensen, men den kom aldri og nå er jeg 10+5 :) Det skal være helt normalt siden livmora vokser, så prøv å slappe av litt, det roer seg etterhvert! Gratulerer så mye forresten :D
 
Sniker litt fra november forumet! Jeg hadde sterke menssmerter flere ganger daglig i hvertfall en måned, men nå har det roet seg litt. Gikk bare og ventet på mensen, men den kom aldri og nå er jeg 10+5 :) Det skal være helt normalt siden livmora vokser, så prøv å slappe av litt, det roer seg etterhvert! Gratulerer så mye forresten :D
Takk for godt svar :) og takk for gratulasjon :)
 
Ikke veldig, men det murrer, ja.

Også venter jeg den ikke før onsdag, det er lenge til det. Fordi jeg får mens 16 dpo, og testet 12 dpo, jeg er 4+0 om en halvtime, men ikm først to dager senere.
 
Flere enn meg som har skikkelige mensensmerter? Murrer noe helt sinnsykt. Er ikke direkte kjempe vondt men blir jo litt bekymra :(

Testen idag var enda sterkere og har også fått litt kvalme så regner med at det står bra til med lille men klarer jo ikke å la være å bekymre meg :( IKM imårra....


God morgen :)

Jeg er 4 +0 i dag. Og har begynt å kjenne på en ubehagelig mensen liknende følelse. Skal være veldig normalt :)
 
Her murrer det og stikker voldsomt. Har gjort spesielt de siste dagene. Plutselig kramper sånn masse som første dag med mens. Men jeg er ikke bekymret lengre :) det er visst heeelt normalt :) mye som skjer nå framover og kjempe fort!
 
Back
Topp