Vondt..

Cathrine89

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
De siste ukene har jeg våknet enten på natten eller tidlig på morgenen og har så ekstremt vondt:/ enten er det nederst i rygg, mage, bekken eller noe annet. Begynner å bli fryktelig sliten av dette, men innerst inne vil jeg at babyen skal holde seg inne til ihvertfall uke 38, siden babyen ligger ann til å være litt liten. Andre som sliter med søvn og mye vondter?

Mye vondter her også! Er egentlig ikke utålmodig for at babyen skal komme ut, men blir vanvittig dårlig humør og ufattelig sliten av at alt er ukomfortabelt - og da særlig nettene. Ingen stillinger som er gode:(

Har mye vondt om natten selv, våkner hver gang jeg skal snu meg, og det tar veldig på både krefter og humøret når jeg ikke får en ordentlig natt med søvn :-(
Men vil prinsen skal holde seg i magen til fullført uke 37 ;-)

Er i samme situasjon her. Når kvelden kommer og jeg roer meg litt ned på sofaen. Så begynner jeg å kjenne smertene enda mer. Så når jeg skal flytte meg til sengen er det et "helvete". Utrolig vondt, og da blir det ikke mye søvn.

Ikke så mye vondt, hadde vel første ubehag igår med stråling på baksiden.
Men ikke på natten.

Sover likevel dårlig, inatt var jeg våken fra klokken ett.... Trøtt..

Signere denne! Har inte direkt ont, men får ikke sova om natten.
Kan ikke somna in fast jag er super trött. Ligger våken flere timer o må tilslutt så opp o se på tv. Somnar der noen time o så pröver ja o legge meg i sengen igjen, og da er vi igang igjen med at jeg ikke får somne!

Haha, blir gal!! O helt utslitt..
Hvordan skal man klare födsel så sliten? :O

Tenker dere også mye på födsel osv? Tror de er mye derfor som jag ikke somner..

Kjenner meg veldig igjen, våkner med en kjempe "spent" mage til tider, vondt i bekkenet og korsryggen.. Tror jeg ligger feil om natten, men skulle tro jeg skulle "fikse det selv" i sovende tilstand - men den gang ei.. :p

Også mye vondt i rygg og mage når jeg våkner.. tror nok at det er fordi jeg ligger i en stilling hele natten, og det er uvant for kroppen fortsatt..

Back
Topp