Vondt

Lykkegravid

Betatt av forumet
Hei :) har i det siste hatt vondt på høyere nedre side av magen. Er ikke vondt hele tiden, bare når jeg beveger meg egentlig. Noen andre som har opplevd det ? Kanskje bare babyen som sparker mye på samme sted så jeg har blitt veldig øm. Det er verst på morgningen egentlig :(

Det har jeg og hatt.. hadde helt sykt vondt igår, så gale at mannen min mente vi sko gå til legen. Men d ga seg etter 2-3 timer med å ligge stille. Har ikke peiling hva d er

Pratet med legen på telefon i stad. Han mente det ikke var farlig, skulle bare at det med ro. Skulle kontakte lege igjen vis det ble verre. :) men fortsatt veldig vondt og bevege meg :(

Uff hører ikke noe moro ut.God bedring! Har selv bekkenløsning.. gjør sykt vondt..

Har selv enormt vondt i nedre deler av magen når jeg rører på meg, spesielt i senga på kvelden eller morningen. Merker det ikke på dagen, men kun når jeg snur meg i senga, eller skal opp eller legge meg ned i senga... Er nesten så vondt at jeg våkner hver gang jeg snur meg når jeg er i halvsøvne...

Back
Topp