Vondt :(

Cilie91

Forelsket i forumet
MAI 2013
Huhu, en skikkelig klagetråd fra meg :( Hittil har jeg hatt et problemfritt svangerskap og har stått i jobb på institusjon uten problemer. Mer sliten har jeg vært, men kollegene mine har tatt hensyn hele tiden. Nå skranter bekkenet, har så inni H***** vondt, og det blir ikke bedre etter en dag med tråkking, stell, sitte på huk for å ta på benklær og støttestrømper på brukerne osv. Det gjør så vondt å sitte i hukstilling - kniver i lysken. Og det brenner/ stråler fra korsryggen og nedover bak låret på en måte, stikker inni rumpeballen også (merkelig forklart).

Det startet på dette viset etter en skogstur, vi var på blåbær/kosetur med ettåringen. Vi sto i en glatt skråning og plukket bær da en diger, svart hund kom ingensteds fra og hopper opp på meg uprovosert med en hylende eier som kommer løpende etter. Dama får ikke kontroll over hunden og jeg står og spenner meg og beskytter magen og konsentrerer meg om å ikke miste balansen i skråninga i en veldig dum stilling, mens den forbanna bikkja hopper og bykser imot meg, samboeren får ikke gjort noe fordi han står med lillegutt i armene sine og beskytter han. Jeg var så forbanna og redd, og kjente da at dette ble helt galt ift. ryggen og lysken min. Bikkja var kjempetung.

Eieren fikk kjeft av samboeren min da hun omsider klarte å få det svære dyret i bånd, men hun presterte bare å si "beklager, men han er bare glad i folk, han er ikke farlig."

Det kunne vært riktig så farlig om det var barn eller eldre den hunden kastet seg over, blir så forbanna på folk som lar hunden sin gå løs når de ikke har kontroll på den. Jeg var kjemperedd, og i tillegg så sint over at noe sånt skulle lage problemer for bekkenet mitt når det har gått så bra hittil, jeg er bare 26 uker på vei :(

Det verste er egentlig at det er så vanskelig å leke i samme grad med ettåringen min nå, og han skjønner ikke hvorfor mamma plutselig ikke er like mye med som før med løfting, herjing, leke med han rundt på gulvet over lengre tid osv.

Blir så forbanna på hundefolk som ikke skulle hatt hund :mad: klarer de ikke kontrollere bikkja, så får de holde seg hjemme. Dere skulle anmeldt henne. Tenk om noe hadde skjedd! Bra samboeren din fikk sagt ifra iallefall.
Kan jo være du har strekt noe? Hør med legen om du kan få henvisning til fysio. Kanskje du trenger en liten sykemelding? Det er jo tydeligvis bekkenløsning du har fått. Det ville du nok fått uansett da dette er hormonelt. Håper bare du ikke blir værre.

Den dama skulle ikke håndtert noen stor hun.
Klarer du ikke holde styr på hunden din må du enten ta den med på trening så du får kurset deg, eller gi stafettpinnen til noen som er bedre egnet.
Gravid eller ei løpske hunder som hopper på folk er potensielt farlig uansett.
At du er gravid og har fått problemer med bekkenet i etterkant gjør det hele bare verre.
Jeg tror jeg ville anmeldt forholdet bare for å ha det på papir i tilfelle ytterligere problemer.
Det høres sikkert fælt ut å anmelde det, men skulle du få helseplager senere så har du dokumentasjon.

Kan hende du har fått en låsning som gjør at det gjør vondt fordi du har spent deg. :(
Og det var godt du ikke ramla!
Jeg sier og som over her, ta deg en tur til legen få sykemelding og henvisning til fysio.
Helsen er viktigere enn alt annet nå. <3
Moderat bevegelse og hvile er bra.
Riktig god bedring!

Så trist å provoserende å lese om! Folk må ha vett til å ha hunden i bånd når de ikke har kontroll på den. Håper at du kommer deg fort fra dette. Ville gått til legen og fått henvisning, som andre nevner her. Tenk på deg selv nå, og tenk at det kan bli raskere bedre om du gjør noe med det snarest mulig. :)

Har lest om flere som liksom har fått "utløst" bekkenløsning av et plutselig langt steg eller annen uheldig og brå bevegelse. Akutt bekkenløsning? Husker ikke helt, men det høres jo ut som noe lignende. Kanskje en tur til kiropraktor kan hjelpe på?

Misliker sterkt hunder, og likeså slike eiere som tror at akkurat deres hund er uskyldigheten selv. God bedring til deg, håper det går seg til!

Ehh.. ang hunden. Våre hunder er kjempe snill. Men går vi tur er de i bånd UANSETT..hopper forsåvidt ikke heller

Blir så forbanna på hundefolk som ikke skulle hatt hund :mad: klarer de ikke kontrollere bikkja, så får de holde seg hjemme. Dere skulle anmeldt henne. Tenk om noe hadde skjedd! Bra samboeren din fikk sagt ifra iallefall.
Kan jo være du har strekt noe? Hør med legen om du kan få henvisning til fysio. Kanskje du trenger en liten sykemelding? Det er jo tydeligvis bekkenløsning du har fått. Det ville du nok fått uansett da dette er hormonelt. Håper bare du ikke blir værre.

Huff, ja tenk om noe hadde skjedd! tenker med skrekk på om ettåringen min ikke hadde blitt båret av mannen akkurat da, kunne gått ganske galt da :( Det føltes som et angrep der og da, så angrer litt på at vi ikke anmeldte, men nå er det for sent.
Har nå vært hos legen og fått henvisning til bassengtrening med fysio faktisk, har valgt å gå til kiropraktor i tillegg selv om det er dyyyrt!

Den dama skulle ikke håndtert noen stor hun.
Klarer du ikke holde styr på hunden din må du enten ta den med på trening så du får kurset deg, eller gi stafettpinnen til noen som er bedre egnet.
Gravid eller ei løpske hunder som hopper på folk er potensielt farlig uansett.
At du er gravid og har fått problemer med bekkenet i etterkant gjør det hele bare verre.
Jeg tror jeg ville anmeldt forholdet bare for å ha det på papir i tilfelle ytterligere problemer.
Det høres sikkert fælt ut å anmelde det, men skulle du få helseplager senere så har du dokumentasjon.

Kan hende du har fått en låsning som gjør at det gjør vondt fordi du har spent deg. :(
Og det var godt du ikke ramla!
Jeg sier og som over her, ta deg en tur til legen få sykemelding og henvisning til fysio.
Helsen er viktigere enn alt annet nå. <3
Moderat bevegelse og hvile er bra.
Riktig god bedring!

Nei det skulle hun slettes ikke :( Jeg tenker at nå er det sikkert for sent å anmelde det, og vi vet jo ikke hvem vedkommende var. Kontaktet legen etter jeg leste rådene fra dere så nå får jeg behandling hos fysio og kiropraktor, legen mente det var bekkenløsning og kiropraktoren fant flere låsninger. håper det hjelper siden alt har gått så smertefritt helt til den skogsturen!

Tusen takk <3

Så trist å provoserende å lese om! Folk må ha vett til å ha hunden i bånd når de ikke har kontroll på den. Håper at du kommer deg fort fra dette. Ville gått til legen og fått henvisning, som andre nevner her. Tenk på deg selv nå, og tenk at det kan bli raskere bedre om du gjør noe med det snarest mulig. :)

Tusen takk, det håper jeg også!

Nei det skulle hun slettes ikke :( Jeg tenker at nå er det sikkert for sent å anmelde det, og vi vet jo ikke hvem vedkommende var. Kontaktet legen etter jeg leste rådene fra dere så nå får jeg behandling hos fysio og kiropraktor, legen mente det var bekkenløsning og kiropraktoren fant flere låsninger. håper det hjelper siden alt har gått så smertefritt helt til den skogsturen!

Tusen takk <3
God bedring :)

Har lest om flere som liksom har fått "utløst" bekkenløsning av et plutselig langt steg eller annen uheldig og brå bevegelse. Akutt bekkenløsning? Husker ikke helt, men det høres jo ut som noe lignende. Kanskje en tur til kiropraktor kan hjelpe på?

Misliker sterkt hunder, og likeså slike eiere som tror at akkurat deres hund er uskyldigheten selv. God bedring til deg, håper det går seg til!

Er visst bekkenløsning, har gått rundt og anstrengt meg veldig så har låst seg i korsryggen i tillegg, får heldigvis behandling nå og krysser fingrene for at det hjelper. Håper kiropraktoren er verdt pengene, ikke billig akkurat men jeg prøver :)

tusen takk! <3

Back
Topp