vondt!!

Newbieme

Forelsket i forumet
Septembermødre <3
(En liten utblåsning bare) Det gjør innmari vondt når lille får en aktiv periode.. jises føles som alle innvollene mine holder på å eksplodere.. Hun er jo bare helt vill og hun strekker, dytter og presser over alt.. nedover så jeg får de stikke smertene i hallelujah.. føles noen ganger som hun skal komme ut av rumpa.. sparker så langt uti sidene at jeg er redd hun knuser nyrene og presser rumpa opp i ribbeina så det stikker i brystkassa... og dette 2 uker før termin og et vekstavik på 7-15%.. hvordan i hule heite holder dere med store barn ut? Trangt ja... pust inn pust ut sier jeg bare.. :/
 
Kjenner til det! Har fått et blåmerke på magen som jeg ikke aner hvor kommer fra. Begynner å lure på om det er lillemor sine spark. ;) Hadde ikke forundret meg :p Det er skikkelig vondt av og til! Kan av og til høre når hun smeller til et spark i ribbeina mine. :eek: Blir kvalm av og til når hun turner inni der. :p Men sånn utenom det så er det jo veldig koselig da. Haha. :p Gleder meg til hun kommer ut og kan sprelle på fanget mitt heller. :D
 
Huff, ja er litt smålei å bli mørbanka innvendig ;p
 
Ja, det er vondt ja! :(
Veslemor her er også voldsomt aktiv. Og så får jeg ofte kynnere samtidig som hun spreller, og da gjør det noe så himla vondt at jeg tror jeg skal bli gal!!
Har gnagsår under venstre ribbein. :p
Men husker det var enda verre med andremann. Han var 53 cm!
Innbiller meg at veslemor er mere lik i str som storebror. Han var 50 cm og ganske liten og nett.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp