Vondt!

Nilen

Gift med forumet
Aprilbarna`15
Maiblomstene 2017
Sommerfuglene 2017
Har så vondt nedi der! :(
Har dere?
Hvor vondt er normalt?

Hvor langt er du på vei? Jeg har veldig vondt på venstre side:/ akkurat som det strekker seg enormt! Men du tenkte kanskje på inni tissen? :o

Jeg har hatt noen "tak" som kjennes ut som skikkelig vonde mensenkramper et par ganger. Tror det er nokså normalt.

Jeg har også mye magekramper og smerter i perioder.. og smerter i lysken..

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Hvor langt er du på vei? Jeg har veldig vondt på venstre side:/ akkurat som det strekker seg enormt! Men du tenkte kanskje på inni tissen? :o
6+2!
Livmor område, lysken rundt omkring nedi der..

Forrige graviditet husker jeg at jeg tenkte, hvor normalt er det å ha så vondt når det strekker? Alt gikk bra, så er sikkert vanlig:) har ikke merket noe veldig vondt enda, men så er jeg bare 5+1.

Forrige graviditet husker jeg at jeg tenkte, hvor normalt er det å ha så vondt når det strekker? Alt gikk bra, så er sikkert vanlig:) har ikke merket noe veldig vondt enda, men så er jeg bare 5+1.
Det er jo strekke lignende smerter. Men tenker litt sånn - hvor vondt er for vondt? :p Hadde bare menssmerter jeg forrige gang..

Er som regel helt normalt å kjenne vondter rundt de områdene :)

Det er jo strekke lignende smerter. Men tenker litt sånn - hvor vondt er for vondt? :p Hadde bare menssmerter jeg forrige gang..
Forrige gang hadde jeg både mensmurringer og tidvis sterke strekkesmerter. Denne gang har jeg av og til murringer og litt stikking og strekking, men ikke noe særlig vondt. Tror du kan slappe helt av:)

Jeg har nederst på hver side i magen skikkelig ligamentsmerter, det er så vondt at jeg våkner på natta når jeg snur meg fra mage ene siden til mage andre siden...

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Kan også være kramper i tarmen... Hadde det sist pga myyye luft som ikke kom ut, og det var VONDT!

TuMmY LoVe

Stikker en del oppi der hvertfall. Hadde det i de 2 forrige svangerskapebe også. Så tror det er normalt hos meg hvertfall.

Godt og høre at dere har vondt også :p hehe.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg kjenner også mye murring og stikking, men vet det er et godt tegn så setter pris på å kjenne graviditeten på kroppen så tidlig i svangerskapet :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Murring og stikking her også. Og luft....

Back
Topp