Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
6+2!Hvor langt er du på vei? Jeg har veldig vondt på venstre side:/ akkurat som det strekker seg enormt! Men du tenkte kanskje på inni tissen?
Det er jo strekke lignende smerter. Men tenker litt sånn - hvor vondt er for vondt? Hadde bare menssmerter jeg forrige gang..Forrige graviditet husker jeg at jeg tenkte, hvor normalt er det å ha så vondt når det strekker? Alt gikk bra, så er sikkert vanlig har ikke merket noe veldig vondt enda, men så er jeg bare 5+1.
Forrige gang hadde jeg både mensmurringer og tidvis sterke strekkesmerter. Denne gang har jeg av og til murringer og litt stikking og strekking, men ikke noe særlig vondt. Tror du kan slappe helt avDet er jo strekke lignende smerter. Men tenker litt sånn - hvor vondt er for vondt? Hadde bare menssmerter jeg forrige gang..
Siterer den og! Ufattelig vondt faktiskKan også være kramper i tarmen... Hadde det sist pga myyye luft som ikke kom ut, og det var VONDT!
TuMmY LoVe