Vondt

clazica

Betatt av forumet
Hei. Jeg bærte akkurat vesla på hofta ned bakken her hjemme også plutselig begynnte det å stråle nedover på motsatt side. Litt usikker på hvor jeg da fikk vondt, men føltes som det gikk fra hofte til rumpe. På samme siden har jeg mye vondt/ubehag som jeg heller ikke helt klarer å beskrive hvor er. Men føles som høyt oppe i låret. Noen som vet hva dette kan være og om det kan ha noe sammenheng med graviditeten?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg har også smerter/ubehag høyt oppe i høyre lår som stråler nedover benet.. Skikkelig ubehagelig,og jeg halter når jeg går (kommer mest på kveldstid) Aner ikke hva d kommer av..

Sent from my iPhone using BV Forum

Beklager å måtte si at jeg synes det høres litt ut som bekkenløsning... I alle fall det du clazica brskriver! Jeg begynte sånn i forrige svangerskap, og fikk verre og verre bekkenløsning etterhvert. Håper det er noe annet for dere!!!

Huff da. Ja håper ikke det. Slet ikke med noe som helst annet enn kvalme forrige svangerskap, så har liksom ikke opplevd noe særlig "negativt". Håper jo på å slippe unna denne gangen også :-p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp