Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis du har vondt i hofter/bekken og i skambeinet høres det jo litt ut som bekkenløsning:/ Jeg har hatt/har bekkenlløsning med alle mine tre og det har da sittet i skambeinet og Lysken(skulle det stå)+ resten av bekkenet og inn i setet. Ville hørt med legen ja. Lykke til.Alt har bare blitt vondere. Smerter i skambenet. Virker som det sprer seg. Det er vondt å stå, ligge, sitte, ja uansett hva jeg gjør.. skal til legen i dag, så får høre hva han sier...
høre med legen ja- minner om bekkenløsning desverreHvis du har vondt i hofter/bekken og i skambeinet høres det jo litt ut som bekkenløsning:/ Jeg har hatt/har bekkenlløsning med alle mine tre og det har da sittet i skambeinet og symfysen+ resten av bekkenet og inn i setet. Ville hørt med legen ja. Lykke til.
KjedeligDet var bekkenløsning..![]()
Fikk henvisning til fysio. Jeg går skole, så sykmelding hjelper ikke mye der. Men lurer på om jeg må høre om jeg kan få sykmelding til helga jobben min.. blir mye verre utover dag, og jeg jobber kveld..KjedeligHåper det ikke blir alt for ille. Gjorde hun noe med det? dvs henvisning til fysio, sykemelding el.