Vondt

ulfa

Glad i forumet
Juli13-jentene
Noen andre her som sliter med vondt i hofter og korsryggen? Jeg får skikkelig vondt om kveldene, alt er ubehagelig og jeg klarer ikke å finne en måte å ligge på.. kan ikke huske at jeg hadde det slik sist...

Ja, kjenner meg godt igjen i den beskrivelsen. Når eg har lagt lenge nok på ei side så kjennes det ut som om hoftebeinet skal sprette ut :P

Og jo mere jeg har gjort gjennom dagen, jo verre blir det.. æsj.. håper det gir seg:)

Jeg greier ikke å stå mer enn maks 5 minutter av gangen før korsryggen er helt i ulage. Litt kjipt når jeg skal lage middag og slikt, blir mange sittepauser.

Jepp,vondt i hele bekken-området her og. Skal til fysio til tirsdag,spent på hva de sier. Det er vel kanskje bekkenløsning eller -låsning...

Jeg har mye smerter i korsryggen og nedover i beina. Begynte med fysioterapi på torsdag, skal ha det en gang i uka framover. Det er visst "isjas"nerven som er i klem, eller noe i den duren... Så jeg har fått beskjed om å sitte og stå minst mulig, også skulle jeg prøve å ligge i fosterstilling for å avlaste ryggen, det funker faktisk.

Jeg får nevne det til jordmor, og høre hva hun sier...

Kjenner meg igjen ja. Ligger på rygg med en stoor pute under knærne, eller på siden med en vanslig hodepute mellom knærne...

Uff, kjenner dette igjen jeg også. Har vondt i hofta og nedover hele høyre benet.Intense smerter 24/7.. Var hos fysio fro første gang i dag.Han klarte ikke å diagnosere dette. Han ville at jeg skulle ta bilder av ryggen. Noen som vet om jeg kan ta vanlig røntgen? Men dette vet jo legen min sikkert også.Får håpe du får behandling og at det går over:) God bedring.

Vondt/øm i ene skinka jeg! Hi hi!
Vært sånn i lengre tid nå, men vet ikke om det bare er fordi jeg er støl og må strekke ut mer...
Merker det når jeg skal reise meg, om jeg sitter på gulvet for eks.

Håper vondtene til dere andre går over snart!

Alt har bare blitt vondere. Smerter i skambenet. Virker som det sprer seg. Det er vondt å stå, ligge, sitte, ja uansett hva jeg gjør.. skal til legen i dag, så får høre hva han sier...

Alt har bare blitt vondere. Smerter i skambenet. Virker som det sprer seg. Det er vondt å stå, ligge, sitte, ja uansett hva jeg gjør.. skal til legen i dag, så får høre hva han sier...
Hvis du har vondt i hofter/bekken og i skambeinet høres det jo litt ut som bekkenløsning:/ Jeg har hatt/har bekkenlløsning med alle mine tre og det har da sittet i skambeinet og Lysken(skulle det stå)+ resten av bekkenet og inn i setet. Ville hørt med legen ja. Lykke til.

Hvis du har vondt i hofter/bekken og i skambeinet høres det jo litt ut som bekkenløsning:/ Jeg har hatt/har bekkenlløsning med alle mine tre og det har da sittet i skambeinet og symfysen+ resten av bekkenet og inn i setet. Ville hørt med legen ja. Lykke til.
høre med legen ja- minner om bekkenløsning desverre

Det var bekkenløsning.. :mad:

Kjedelig:( Håper det ikke blir alt for ille. Gjorde hun noe med det? dvs henvisning til fysio, sykemelding el.
Fikk henvisning til fysio. Jeg går skole, så sykmelding hjelper ikke mye der. Men lurer på om jeg må høre om jeg kan få sykmelding til helga jobben min.. blir mye verre utover dag, og jeg jobber kveld..

Back
Topp