Vondt!!

Gutt2012/spire 2015

Elsker forumet
Junibarna 2015
Jeg fikk satt inn hormonspiral på tirsdag (4 dager siden) og har hatt mensenliknende smerter etter det.. Legen sa smerter i etterkant, men glemte å spørre om hvor lenge.. Noen som har erfaring med hvor lenge disse smertene varer? Det er vondt!! I nedre del av magen, korsrygg og lår (!).. Takknemlig for svar!!
 
Jeg hadde sånn vondt som du beskriver i ca 1 uke... Og har blødd- i over 1 måned-......Håper det snart går over og at jeg også kan bli "mensen fri" som jeg har hørt så mye om! :D
 


lille persille :) skrev:
Jeg hadde sånn vondt som du beskriver i ca 1 uke... Og har blødd- i over 1 måned-......Håper det snart går over og at jeg også kan bli "mensen fri" som jeg har hørt så mye om! :D


Takk for svar! Da krysser jeg fingrene for at jeg ikke har vondt lenger enn 1 uke.. Men har du blødd i en mnd? Skitt! Mye eller?
 
Jeg hadde bare vondt 1 dag eller 2 i grunn. Og jeg har omtrent ikke blødd noe heller. Har hatt spiral i ca. 3 mnd nå.
 
Hadde vondt noen dager etterpå jeg også. Blødde nesten hver dag i fem (!) måneder før det stabiliserte seg for ca en mnd siden...
Så håper du er heldigere enn meg...
 
Satt min inn i mai. Tror smertene var litt over en uke, men småblør enda. Det synes jeg er kjipt. Kan liksom ikke gå å bade for det er så opp og nede. Ene dagen blør jeg mye neste dag ingenting. Så det skal jeg ikke ha igjen
 
Back
Topp