Vondt

Mailykke2

Forelsket i forumet
Noen andre enn meg som har mye mensliknende smerter nede i magen og som føler at en konstant tusser på seg?

Tidvis, og blir like skremt hver gang. Men det har gått over til slutt. Usikker på hva det er, kanskje det bare er presset som gjør at det blir slik?

får pitte litt mens vondt inni mellom, men ikke slik at det plager eller gjør vondt, men tisse følelsen er nesten konstant. 

jeg har hadd en del mensensmerter de sisste dagene..  er vell sikkert babyen som  gjør seg klar til å komme ut :)

Jeg har hatt vondt i perioder den siste uken, men nå i kveld har jeg hatt vondt, skikkelige mens-smerter, siden kl 17-18 tiden..

Kan det være modning som er på gang? :S

Jeg har hatt d sånn et par uker nå. Er 33 uker på vei, og de siste dagene har jeg fått skikkelig trykk helt nederst i underlivet, og nesten litt vondt i skambeinet! Er vel noen som begynner å gjør seg klar på å komme ut snart kanskje :) Ikke mange ukene til termin nå :)

Heleneholt skrev:
Jeg har hatt vondt i perioder den siste uken, men nå i kveld har jeg hatt vondt, skikkelige mens-smerter, siden kl 17-18 tiden..

Kan det være modning som er på gang? :S

modning kan jo gi mens smerter mener jeg ;) 

Back
Topp