Vondt

Cathrine76

Forumet er livet
Har så vondt under magen liksom,der som den går ut og litt oppover i dag. Noen andre som har hatt det??? Det er full fart i babyen som vanlig så det er jo bra, men kva kan det være som gjør at det er så vondt???[:)]

Desverre har jeg ikke peiling på hva det kan være, men god bedring hvertfall[:)]

Har veldig vondt til tider jeg også[&:], spesielt hvis jeg holder på med masse og stresser rundt. I det siste har jeg tatt det veldig med ro og ha ikke så vondt hller. Ta det med ro snuppa hvis du får det til[;)]

Få prøve å ta det litt meir med ro ja[;)] sa til venninnen min i bakken opp til lekeplassen idag at en dag så starter fødselen i denne bakken her[8D][:D] hun var helt med for då kunne hun få kjøre meg[:D]

hehe ja det hadde hun vel likt[;)]

Det er jo vanlig å bli øm og få litt vondt når babyen presser seg lenger ned i bekkenbunnen da..... Kan jo være det. Er jo tida for festing (uten alkohol) å greier nå  [:)] 

hatt mye smerter akkurat der du beskriver nå i det siste jeg også! mulig det er sånne festesmerter ja. hadde bare ikke innbilt meg at det skulle gjøre vondt så lenge da, men...!

Back
Topp