Vondt :(

Håperpåskattnr1

Gift med forumet
De siste ukene har jeg jo hatt skikkelig sterke smerter.Men i det siste har de blitt skikkelig ille, så vær gang jeg får de begynner jeg nesten å grine og vrir meg skikkelig i smerte er helt jævlig vondt :( helt ubeskrivelig.

flere her som har det sånn og er det normalt?
 
off det hørtes ikke godt ut:( aner ikke hva det kan være jeg! men sender deg en god god klem!!<3
 
Hadde noe før i dag jeg også.. Var sikker på jeg skulle miste.. samme følelsen her! Meeeen etter en stund kom det seg med en tur på toalettet.. Så rett og slett tarmene som hopet seg skikkelig opp her!! Det var skikkelig ille!! Frøs, og vred meg av smerte, kunne ikke gå eller gjøre noe var sååååå vondt..

Men heldigvis er det borte igjen og ingen blødning så langt.. HAr forrestn veldig ømfintlige tarmer som lett reagerer.. :)
 
Kan være luftsmerter, mine sitter i livmorområdet og gjør veldig vondt, heldigvis så vet jeg forskjellen .
 
Det hørtes ikke helt bra ut.. Uansett hva det kan være, hadde jeg nok tatt en tur til legen om jeg hadde vært deg. Greit å få sjekket det.
Håper det går over snart :)
 
Hvor er det du har smerter?
Er det i magen/ livmor- området?
Ring legen, vet at graviditet utenfor livmor gir veldig sterke smerter, så best å utelukke det..
Lykke til..
 
jeg har veldig luftsmerter og korsryggsmerter om dagen, Ikke vært så ille før nå, men i dag og i går våkna jeg med smerter. Men det kommer og går. jeg ville ringt legen jeg hvis det er ille. Også kommer det jo litt an på hvor du har vondt også..
 
Back
Topp