vondt

**CogJ**

Forumet er livet
Våknet klokken 5 i natt av sinnsykt mageknipe..

Nå har jeg vondt i magen/ryggen [8|][X(] Sånn ubehagelig vondt.. Noen fler som har vært igjennom det her? [&o]

huff..nei,heldigvis har jeg ikke det..
Men skulle bare sende deg en liten trøsteklem.. Letter det ikke noe? Ringe legen kanskje?

kanskje det blir bedre om jeg får spist? [:-] hehe..

Nei, ringer ikke legen for det her[:)] Det går nok over om en liten stund.. Er bedre nå enn for en halvtime siden, tror jeg[8D]

Men tuuuusen takk for klemmen[:D][:D][:D]

Ja,litt mat kan jo hjelpe på!Kanskje tillogmed en liten tur uttafor døra så du får litt frisk luft i nesa [:)]

ORIGINAL: MarsMamma

Ja,litt mat kan jo hjelpe på!Kanskje tillogmed en liten tur uttafor døra så du får litt frisk luft i nesa [:)]

tror jeg skal bort å låne terrassen til mamma og de noen timer etterpå[8D] Sole den bleike magen min[;)]
Får ikke sol her før klokken 4[:'(] *gleder meg til å flytte* Men til gjengjeld har vi sol hele kvelden.. Godt når man skal grille[:D]

Huff! Ja, vet akkurat hvordan du har det... Har hatt det sånn nesten hver natt de siste 2 ukene. Er utrolig slitsomt.. =/ Satser på at det går over!

ORIGINAL: Bouncing Buttplug

Kan høres ut som det jeg har nå og da.. Holder på enstund, etterfulgt av en heftig fis/tur på do..[8D]

Jeg tuller faktisk ikke. Det har vært GRUSOMT vondt til tider, og det setter seg i mage/rygg etterhvert.

Sign[8D]

hahahaha, jeg feis.. har ikke vondt [8D]

neida.. men, det hjalp med mat og drikke..

som de sier; Uten mat og drikker, duger helten ikke [8D]  hehe

ORIGINAL: Bouncing Buttplug

Kan høres ut som det jeg har nå og da.. Holder på enstund, etterfulgt av en heftig fis/tur på do..[8D]

Jeg tuller faktisk ikke. Det har vært GRUSOMT vondt til tider, og det setter seg i mage/rygg etterhvert.

Hehe, signerer denne[:D]

Uff, hørtes vondt ut. Har også hatt en del mageknip i det siste, noen ganger veldig vondt. Er litt plagsomt. Håper det går over snart for deg!! (og meg ;) Sender deg også en klem[:D]

Back
Topp