Vondt, vondt :(

mamma2010!

Glad i forumet
Vet ikke heelt åssen jeg skal forklare det, men skal prøve! De siste dagene har det blitt sterke kynnere, ikke vonde men ubehagelig. Dette kommer oftest hvis jeg går, eller støvsuger osv... Kjenner at jeg får sånn "nedpress" flere ganger i døgnet. I dag så begynte jeg å få vondt i kjelettet nedentill. HVis dere kjønner? Helt på tuppen der de store leppene begynner, og litt rett under magen... Hjelp? Noen som vet hva dette kan være for noe? [&:]

Jeg vet desverre ikke hva det kan være, men har mye vondt selv for tiden. Er jo mye som presser på nå så det er jo naturlig.
Håper du blir bedre snart :)

Ja, håper det[&:] Blir sånn små nervøs når sånne ting skjer..

Har akkurat samme "vondten"..... Får så vondt når eg ligger/sitter i samme stilling lenge av gangen, og spesielt når eg skal reise meg...

Det er bekkenløsning sa jm til meg. Jeg forklarte det med at jeg har vondt i beinet en plass inni tissen. [8D]

Bekkenløsning vil jeg si også, og at det presser på skambeinet ditt som er der du forklarer mest sansynlig ! Så ligg fra deg husarbeid i såfall de store tingene å slapp av i stedet [:)]! Smerte er tegn fra kroppen om å gi seg med det en holder på med..

Det er bekkenløsning du kjenner foran med skambeinet. Får håpe det ikke blir så mye verre.[:)]

Ok, kanskje skal ringe legen min etterpå jeg da? Å snakke med han.. Æsj, jeg som trodde jeg hadde greid å snike meg unna[&:] Har ikke tid til sånt[8D]

Det høres ut som bekkenløsning ja.. har vondt der jeg og! Vondt i bollemusa mi pleier jeg å si.. [:D] Gjør vondt å skreve, vondt å trykke beina sammen, vondt å gå, å løfte ting.. osv.. [:)]
Hadde mest vondt i ryggen og nedover beina/hoftene i begynnelsen,.. men nå sitter det mest i stasen foran! [:'(]

Nå har jeg snakket med jm. Det er bekkenløsning[&:] Æsj... Men håper bare det holder seg stabilt!

Å støvsuge er noe av det verste du kan gjøre når du har bekkenløsning! Du får be noen andre om hjelp!

ORIGINAL: Vårmamma

Å støvsuge er noe av det verste du kan gjøre når du har bekkenløsning! Du får be noen andre om hjelp!

Æsj :( Jaja.. hehe... Får vel begynne å be om litt hjelp da[&:] Ikke vant til det jeg [:'(]

Back
Topp