Vondt venstre side ved El og etter?

Surrehuet

Glad i forumet
Oktoberlykke 2019
Påskeliljene 2022 ❤️
Flere som har hatt det og vet hva det kan være?

Syklus er litt på bærtur etter ammeslutt, pcos å første mnd på letrozol, fikk en periode med spotting og en uke etter EL, rett før under og etter El har jeg hatt vondt nede til venstre + litt vond korsrygg og litt murring i "midten"

Kjenner ingenting uvanlig med hendene, men smertene føles ut som en "ball" som presser på nerver :hilarious:
Noen som har hatt det samme? Er det vanlig El smerter?
 
Flere som har hatt det og vet hva det kan være?

Syklus er litt på bærtur etter ammeslutt, pcos å første mnd på letrozol, fikk en periode med spotting og en uke etter EL, rett før under og etter El har jeg hatt vondt nede til venstre + litt vond korsrygg og litt murring i "midten"

Kjenner ingenting uvanlig med hendene, men smertene føles ut som en "ball" som presser på nerver :hilarious:
Noen som har hatt det samme? Er det vanlig El smerter?
Det har jeg også innimellom, eller egentlig ganske ofte. Har tenkt det er el smerter eller cyste. Snakket med jordmor om det for noen år siden da hun oppdaget cyste på ene eggstokken når jeg var gravid.
 
Det har jeg også innimellom, eller egentlig ganske ofte. Har tenkt det er el smerter eller cyste. Snakket med jordmor om det for noen år siden da hun oppdaget cyste på ene eggstokken når jeg var gravid.
Gikk det fint mtp cysten og svangerskapet? Blir det noe mer risiko med cyste?
 
Gikk det fint mtp cysten og svangerskapet? Blir det noe mer risiko med cyste?
Den ble borte etter noen uker av seg selv så det gikk helt fint :) Hun fortalte meg at hi kvinner kan ha cyster på eggstokkene innimellom uten å merke det. De forsvinner som oftest like fort som de kommer heldigvis.
 
Back
Topp