Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å føde..... Da slutter det. Beklager å ikke ha noe bedre løsning!Ja! Jeg har slitt med det siden uke 20. Kan ikke sitte mer enn to minutter før det blir skikkelig smertefullt må hele tiden skifte stilling, opp og stå, røre på meg. Om natta må jeg ligge med store puter i ryggen og pute under magen.
Noe i det hele tatt som hjelper?
Ja! Jeg har slitt med det siden uke 20. Kan ikke sitte mer enn to minutter før det blir skikkelig smertefullt må hele tiden skifte stilling, opp og stå, røre på meg. Om natta må jeg ligge med store puter i ryggen og pute under magen.
Noe i det hele tatt som hjelper?
Herlig! Da er det bare noen få måneder igjenÅ føde..... Da slutter det. Beklager å ikke ha noe bedre løsning!
Uff, nei å ha kontorjobb nå er ikke helt gunstig. Jeg får bare være flink til å ta hyppige pauser og bevege meg en del.Sniker fra April.. Jeg har det akkurat slik jeg også, har gått til kiropraktor for det, og han kunne fortelle at det er fordi ribbeina på den siden (har det bare på høyre) har blitt ute av stilling pga at magen har blitt større og alt flytter litt på seg. Det eneste som hjelper for meg er å ligge på høyre side, med pute under magen og mellom beina. Jeg er også sykemeldt pga dette, har en kontorjobb, og det å sitte x antall timer foran en PC er ikke akkurat ideelt akkurat nå.
Hva med å prøve å bygge opp en vegg med puter bak deg, sånn at du kanskje ikke klarer å snu deg mens du sover fordi putene er i veien? Bare en tankeHar fått forskjellige forklaringer på d. Gynekologen mener ho sparker der, jordmor sier at alt blir pressa opp nu så æ får d derfor vondt, fysioterapeut mener d e musklan.. Men felles ting e at d e ikke noe å gjøre.. Æ klarer heller ikke å sove på venstre side men våkner om natten av å ligge på den siden og har d veldig vondt og vanskelig å snu mæ igjen..Å ta av bh hjelper ikke mer..
God tanke, men klarer jo ikke å sove på høyre side hele natta.. Verst e jo at æ til vanlig sover på venstre side og så plutseli ikke sove på den side i d hele tatt.. Men ser at hvis æ støtter magen så klarer æ sove på venstre side og.. Problemet e jo at ting ikke holder sæ på plass løpet av natten.. Vurderer en sån belte rundt magen som støtter kanskje mer hele tida..Hva med å prøve å bygge opp en vegg med puter bak deg, sånn at du kanskje ikke klarer å snu deg mens du sover fordi putene er i veien? Bare en tanke