Vondt ved amming..

AlexandraOgAngelica

Glad i forumet
Er det flere enn meg som fortsatt har vondt det første minuttet når dere ammer? Etterpå kjenner jeg nesten ingenting og da er det greit. [:)]

Lufter godt, smører med simplex øyesalve, ligger uten bh om natten, får fart på utdrivningsrefleksen og har riktig ammeteknikk. Har hatt vondt i litt over en uke, gir det seg snart??

Uff, det er ikke noe koselig dette... [:(]

kjøp dere bryst skjold - det reduserer "smerten" og sparer brystet for påkjenningen om det er sårt. absolutt å anbefale [:D][:D]

Jeg har vondt på venstre brystet når jeg ammer der, skulle prøve brystskjold men syntes da det var så fryktelig stort! Skal han liksom ha hele den tutten inni munnen da? Ikke tror jeg han skjønte det heller, for han ville ikke suge..[8|]

Brystskjold tar ikke snuppa, egentlig like greit for da MÅ jeg bare pine meg litt.. [8D]

Fælt å måtte si det men er veldig glad for at det er flere i samme båt! [:)]

har så vondt at jeg ikke orker amme, så bare pumper jeg.
men har jo brystbetennelse[:'(] fått antibiotika nå da, så blir vel snart bedre.

men jeg føler han ble dårligere til å ta puppen riktig etter jeg ga han sutt og brukte ammeskjold.
så nå som jeg gir flaske er jeg redd jeg ikke kommer til å gi han puppen igjen siden han kommer sikkert til å ta den helt feil[&:]
men synes det er greit å pumpe og da... huff får se om jeg orker å prøve når jeg er god.
gruer meg så... men er jo sikkert forde jeg har så sykt vondt nå da.

ORIGINAL: Ønsker seg en liten

Er det flere enn meg som fortsatt har vondt det første minuttet når dere ammer? Etterpå kjenner jeg nesten ingenting og da er det greit. [:)]

Lufter godt, smører med simplex øyesalve, ligger uten bh om natten, får fart på utdrivningsrefleksen og har riktig ammeteknikk. Har hatt vondt i litt over en uke, gir det seg snart??

Uff, det er ikke noe koselig dette... [:(]

Hadde det bare sånn i starten på sykehuset jeg. Men hadde faktisk skikkelig vondt i mange minutter her om dagen.. men da  hadde jeg akkurat pumpet meg, så kom sikkert av det.

Å ligge uten Bh om natten er det et must? For å unngå visse ting? Har ikke sjangs til det jeg altså.. da er jo hele madrassen kliss våt....

Back
Topp