Vondt under ribbeinsbuen

Lillerose

Forumet er livet
Februarlykke 2016
❤ Juliskattene 2018 ❤
Jeg har hatt så vondt under ribbeinsbuen de siste dagene, er ømt og vondt. Noen andre som har det sånn og vet hva det kan være?
Livmora mi er ikke komme høyere enn noen cm over navlen, så er ikke baby som presser på heller.
 
Kan være tegn på svangerskapsforgiftning, men d er jo tidlig for det enda...
Hadde syke smerter der for ett par uker siden, fant ut at d var mellomgulvet som hadde gått i spasmer, kiropraktor klarte ordne det på 3-4 behandlinger. Himmel så vondt!

Blir du verre av å spise?
 
Jeg har også vondt der. Nesten som hold på en måte. Helt fryktelig. Jeg kan bli værre av å spise. Det aller værste er faktisk å sitte på jobb. :-/
 
Kan være tegn på svangerskapsforgiftning, men d er jo tidlig for det enda...
Hadde syke smerter der for ett par uker siden, fant ut at d var mellomgulvet som hadde gått i spasmer, kiropraktor klarte ordne det på 3-4 behandlinger. Himmel så vondt!

Blir du verre av å spise?
Jeg også har hørt det med svangerskapsforgiftning, men syns det var veldig tidlig, og føler meg frisk og rask ellers. Skal til jordmor i morgen, så da får jeg sjekket blodtrykk og urin i hvertfall. Kan spørre henne og.

Syns ikke det blir verre når jeg spiser, kjennes ikke som det er relatert til tarmene egentlig. Håper at det bare er noe ligamenter som har strekt seg eller noe. Men ubehagelig er dry altså! Takk for svar :)
 
Jeg har hatt så vondt under ribbeinsbuen de siste dagene, er ømt og vondt. Noen andre som har det sånn og vet hva det kan være?
Livmora mi er ikke komme høyere enn noen cm over navlen, så er ikke baby som presser på heller.
Jeg var hos JM på tirsdagen og når hun sjekket leie så fikk jeg også kjempevondt rett under ribbeina. Hun forklarte at vi også har ligamenter der oppe og viste meg bilde. Så det kan rett og slett komme av det.
Men vær obs på ytterlige tegn på svangerskapsforgiftning!
 
Jeg var hos JM på tirsdagen og når hun sjekket leie så fikk jeg også kjempevondt rett under ribbeina. Hun forklarte at vi også har ligamenter der oppe og viste meg bilde. Så det kan rett og slett komme av det.
Men vær obs på ytterlige tegn på svangerskapsforgiftning!
Takk for svar! Satser på det er ufarlig, men skal følge med!
 
Takk for svar! Satser på det er ufarlig, men skal følge med!
Det er nok det når du ellers føler deg bra :)
Men fint at du skal til JM i morgen. Det gir trygghet :)
 
Eg har slete med det, fekk beskjed av kiropraktor att eg hadde ribbeins låsning! Han gjorde nåke greier, var på tre behandlinger og er blitt mykje betre! Men da vill mest sansynlig komma att ila sv.skapet, men no veit eg hvertfall kva som hjelpe meg :)
 
Eg har slete med det, fekk beskjed av kiropraktor att eg hadde ribbeins låsning! Han gjorde nåke greier, var på tre behandlinger og er blitt mykje betre! Men da vill mest sansynlig komma att ila sv.skapet, men no veit eg hvertfall kva som hjelpe meg :)
Åh, jeg var nettopp hos kiropraktor nå i sta, men tenkte ikke på å nevne ribbeina, fokuset var på bekkenet. Får høre med henne neste uke! Takk for tips :)
 
Var på kontroll hos jordmor i morges, hun sa at det var helt vanlig å få vondt under ribbeina nå som livmor steg og alle organer ble trykt sammen. Blodtrykk og urinprøve viste ikke tegn på svangerskapsforgiftning så da er jeg ikke så bekymret :)
 
Var på kontroll hos jordmor i morges, hun sa at det var helt vanlig å få vondt under ribbeina nå som livmor steg og alle organer ble trykt sammen. Blodtrykk og urinprøve viste ikke tegn på svangerskapsforgiftning så da er jeg ikke så bekymret :)
Så flott :)
 
Har bare tenkt at det er bebis og innvoller som presser på jeg :p
Forrige sv.skap var det slik fra ca uke 26, og da lå hun med hodet ned. Jeg innbiller meg at kommende storesøster bare øvde seg på å klatre i ribbevegg jeg.. Hun er hvertfall ganske god til det nå :p

Godt at det ikke var noe mer :) får vel nevne det for jm neste uke jeg å, se hva hun sier :)
 
Back
Topp