Vondt under ribbein?

friele

Elsker forumet
Jeg har så frytktelig vondt under ribbeina,spesiellt på høyre side..Det er liksom at det presser under der,at det ikke er plass..Livmora er jo under der nå,lengre oppe enn starten på ribbeina,om dere skjønner.Er det livmora som presser  så veldig?? Noen som vet???[&:]
Jeg har store problemer med å sitte normalt,eller i det heletatt holde meg i samme stilling lenge....

Jepp veit akkurat kor du har det[;)] har en rompe som presser seg opp der hele tiden-er veldig ubehagelig[&:][:D]

hehe så godt å høre[;)] Så da trenger jeg ikke bekymre meg....Ja det er ikke særlig behagelig.

Uff, ja det der er ILLE!!! Jeg har ikke begynt å kjenne det enda. Men glemmer IKKE hvordan det var, og ønsker det IKKE velkommen tilbake! [&:] 

Uhhh ja husker hvordan det var ja.. Ikke særlig behagelig!! Er nok kanskje en rompestomp som driver å presser litt ja [&:][:D]

Kjenner meg igjen!!! Lilleprinsen har jammen vokst masse i det siste. Bare de siste dagene så har han vokst seg opp til ribbena mine og magesekken er det ikke noe plass til lengre... [&:][;)]

Han ligger og hikker langt nede, og sparker og vrir på rompa si oppe ved ribbena mine. Kjeeeempedeilig... [8|][:D] Blitt helt øm/sår øvers i magen av all aktiviteten.

ORIGINAL: Nikki!

jeg kjenner ikke noe hikking jeg!
skjønner ikke hvordan det er mulig å kjenne hvor rompa ligger jeg lillepusen??
jeg kjenner ikke noe sånn jeg[&:]

hehe når h*n begynner med å stappe rompa opp i ribbeina så skjønner du det[;)] eg er ganske øm i høyre side med ribbeina for hun presser sånn [:)]

ORIGINAL: Cathrine76

ORIGINAL: Nikki!

jeg kjenner ikke noe hikking jeg!
skjønner ikke hvordan det er mulig å kjenne hvor rompa ligger jeg lillepusen??
jeg kjenner ikke noe sånn jeg[&:]

hehe når h*n begynner med å stappe rompa opp i ribbeina så skjønner du det[;)] eg er ganske øm i høyre side med ribbeina for hun presser sånn [:)]

Ja, enig med Cathrine. Du kjenner det etterhvert! Det bare må være rompa eller en annen "stor kroppsdel"... og jeg kjenner at det beveger seg sånn sakte, ikke sånn som sparking. Rart. Og den hikkinga, kjennes mest ut som leamus. Ikke noe å ønske seg egentlig. Men søtt å tenke på da! [:D]

oi kjenner dere så høyt oppe...............kanskje det er for at jeg er så lang at det ikke kjennes der enda til meg. og bra er visst det skjønner jeg på dere. greit å være 178 cm nå

mine elsker å spille på ribben! gudene vet hvordan dem egentlig ligger der inne, men jeg får to bulker på sidene, det presser utover, innover og av og til så kjennes det ut som om dem klatrer over dem. Det er sinnsykt vondt, det er mest om kvelden jeg får det og mangler snart fantasi på hvordan ligge stillinger jeg kan bruke..... hehe en av dem "kjefter" jo uansett hvordan jeg legger meg. [:D][:D]
brista de to nederste ribbena under de andre svangerskapene mine, så jeg er spent på hvordan dette kommer til å gå når jeg blir ennå større[8D]

HEHE ja, her er det ikke fred å få asså... skal bli morro å se om dem har samme personlighet når dem kommer ut som dem har her inne. det kan jo bli festelig.... og gjett om pappaen skal få noe å bryne seg på da. [:D][:D]

jeg kjenner også dette tror jeg..under venstere puppen på en måte.. Skikkelig irriterende vondt..[:'(]

Er det virkelig bebisen som gjør at det blir ømt der?? Har ikke kjent noen spark helt oppi der enda..[8|]

ORIGINAL: trudes

oi kjenner dere så høyt oppe...............kanskje det er for at jeg er så lang at det ikke kjennes der enda til meg. og bra er visst det skjønner jeg på dere. greit å være 178 cm nå

Heldig du! Jeg er 156cm og Lilleprinsen har jo ikke store plassen å vokse på, stakkar...! [;)]

Back
Topp