Vondt/strekk

SuperNova2023

Forumet er livet
Februarbarna 2023
Marsboerne 2023
Har sånn strekk smerter i høyre siden, er skikkelig ubehagelig. Er liksom på høyre side i lysk regionen.. Blir så redd jeg :nailbiting:
 
Ligament smerter, er båndene som holder livmoren på plass som strekkes. Kommer typisk om en beveger seg fort. Helt normalt☺️
Tror jeg har strekt noe, evt bekkenløsning som er svaret. Får vondt når tråkker på høyre benet. Sover innerst so turner over mannen flere ganger om natta for å gå på do osv. i går var vi ute helle dagen. Så blir å sove ytterst nå og ta det med ro i noen dager
 
Last edited:
Tror jeg har strekt noe, evt bekkenløsning som er svaret. Får vondt når tråkker på høyre benet. Sover innerst so turner over mannen flere ganger om natta for å gå på do osv. i går var vi ute helle dagen. Så blir å sove ytterst nå og ta det med ro i noen dager
Ja, det høres jo ut som noe litt annet ja. Håper det hjelper med litt ro. God bedring :happy:
 
Ja, det høres jo ut som noe litt annet ja. Håper det hjelper med litt ro. God bedring :happy:
Ja, er mye bedre nå. Tenkte først ligament, men så bare ga det seg ikke å var litt brennende smerte. Merker det er ømt når jeg reiser meg og går, har hatt bekkenløsning med sønnen og datteren.. så blir å holde ro i noen dager nå. Heldigvis har mannen 5 uker fri nå så sa får jeg litt ferie fra det meste ❤️
 
Back
Topp