Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror jeg har strekt noe, evt bekkenløsning som er svaret. Får vondt når tråkker på høyre benet. Sover innerst so turner over mannen flere ganger om natta for å gå på do osv. i går var vi ute helle dagen. Så blir å sove ytterst nå og ta det med ro i noen dagerLigament smerter, er båndene som holder livmoren på plass som strekkes. Kommer typisk om en beveger seg fort. Helt normalt
Åh! Disse kjente jeg i dag når jeg reiste meg fra sofaen Godt å høre at det ikke var livmora som løsna, egentligLigament smerter, er båndene som holder livmoren på plass som strekkes. Kommer typisk om en beveger seg fort. Helt normalt
Ja, det høres jo ut som noe litt annet ja. Håper det hjelper med litt ro. God bedringTror jeg har strekt noe, evt bekkenløsning som er svaret. Får vondt når tråkker på høyre benet. Sover innerst so turner over mannen flere ganger om natta for å gå på do osv. i går var vi ute helle dagen. Så blir å sove ytterst nå og ta det med ro i noen dager
Ja, er mye bedre nå. Tenkte først ligament, men så bare ga det seg ikke å var litt brennende smerte. Merker det er ømt når jeg reiser meg og går, har hatt bekkenløsning med sønnen og datteren.. så blir å holde ro i noen dager nå. Heldigvis har mannen 5 uker fri nå så sa får jeg litt ferie fra det mesteJa, det høres jo ut som noe litt annet ja. Håper det hjelper med litt ro. God bedring
Det er grusomt, tenkte det først.. men ga seg liksom ikke.Jeg får sånne (ligament) smerter hvis jeg snur meg brått når jeg ligger i senga. Husker det fra forrige svangerskap også, bare ikke at det kom så tidlig