Vondt skambein

MaritaElida

Flørter med forumet
Flere enn meg som har vondt i skambeinet og vet hva dette kan komme av?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jepp!! Kalles enkelt og greit for bekkenløsning ;) hatt det leeeeenge...

Har hatt bekkenløsning lenge jeg og, men vært sykemeldt pga det siden juli. men har plutselig blitt så fryktelig mye vondere. Spesielt da jeg har ligget på siden en stund!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Har hatt bekkenløsning lenge jeg og, men vært sykemeldt pga det siden juli. men har plutselig blitt så fryktelig mye vondere. Spesielt da jeg har ligget på siden en stund!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Symfyseløsning da! Blir bare tyngre og tyngre nå fremover, så da blir det bare vondere:/
 
Har selv bekkenløsning, sykemeldt en stund. Blitt mye tyngre og vondere fremme nå.hogger tak når jeg har liggi en stund eller stått/gått en stund.
Er bare sånn d er... Ikke noe å gjøre med disse vondtene
 
Jeg har opplevd at bekkenet til tider har det bedre jeg nå. Lillegutt ligger med hode ned og har kommet lenger ned. Mulig det har noe å si. Vet ikke. Men kroppen har det tyngre på en annen måte enn før da.
 
Jeg har opplevd at bekkenet til tider har det bedre jeg nå. Lillegutt ligger med hode ned og har kommet lenger ned. Mulig det har noe å si. Vet ikke. Men kroppen har det tyngre på en annen måte enn før da.

Snuppen min ligger med hodet ned henne også!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Har det samme selv. Jeg synes faktisk at det vondeste og mest ubehagelige nå er å legge meg :/ mye bedre å stå/gå.. men da har jeg konstant kynnere da :/ hehe, ikke enkelt dette her ;)
 
Back
Topp