Vondt/press på skambeinet og energidrikk

Familiedrømmen

Forelsket i forumet
JuniJubel2021
1. Press/trykk på skambeinet så det gjør hinsides vondt. Normalt? Nedpress, modning? Uke 36+2, hatt det flere dager.

2. Ser mange pakker energidrikk i fødebagen. Til far? Eller er det ok å drikke under fødselen (er jo frarådet i graviditeten, men har lyst på, haha)
 
1. Press/trykk på skambeinet så det gjør hinsides vondt. Normalt? Nedpress, modning? Uke 36+2, hatt det flere dager.

2. Ser mange pakker energidrikk i fødebagen. Til far? Eller er det ok å drikke under fødselen (er jo frarådet i graviditeten, men har lyst på, haha)

2. Min jordmor anbefalte meg å pakke energidrikk til meg selv i fødebagen :)
 
Jeg kjenner også en del press mot skambenet og har gjort det den siste uken (33+1 i dag). Var litt usikker til å begynne med om det kunne være bekkenløsningen, men er ganske sikker på at det er babyen som presser for å komme seg lengre ned i bekkenet. Hadde også litt murring når jeg lå på sofaen i formiddag og det var på samme tid som jeg kjente en del press mot skambenet. Er nok modning på gang, slik som det skal være :)
 
1. Jeg har en del smerter i symfysen og har hatt det siden uke 28/29, her er det pga bekkenløsning.

2. Jeg tenker at det kanskje ikke er så farlig hva slags type drikk de mener, er man i fødsel så kommer jo ungen snart ut og vil jo ikke skades av at man f.eks. drikker en eller to Red Bull. Drikk det som gir deg energi :)
 
Back
Topp