Vondt på vagina

Bekken og nedpress da babyen blir større. Helt jævlig.
 
Hørtes ut som symfyseb og bekkensmerter ja. Syns det kjennes ut som knivstikk jeg. Snu seg i senga, å gå, ja det meste gjør vondt.
Hadde det ikke med førstemann men nå med nr2 klarer jeg knapt å gå til tider. Påtide å roe ned
 
Har det slik jeg også. Vondt i fra symfysen og utover til høyre eller venstre side. Mye vondt bak i halebeinet også. Normale bekkensmerter sa legen og sykemeldte meg for 5 uker siden, i uke 25.
Dette kommer så fort jeg har bevega meg litt for mye. Ble for mye av det gode med å jobbe i eldreomsorgen. Lange korridorer, hardt gulv og lite pauser. Det går bedre når jeg får være hjemme og kan bestemme tempoet selv, men det skal ikke så mye til før smertene kommer. Nå har jeg malt et par soverom på 2 dager. Var helt ferdig når jeg var ferdig i går, men det har stressa meg at ting ikke var ferdig. Så nå kan vi flytte inn i nyrenovert del av huset og kan begynne å gjøre klart rommet til den lille kommer:happy:
 
Var på ultralyd idag, og jordmor kommenterte at lille lå og pressa veldig på blæra med hode (noe hun mest sannsynlig har gjort noen uker allerede siden jeg har hatt mye vondt i blæra og mye nedpress/ vondt i vagina som du sier) Hun tvilte ikke på at jeg hadde tidvis vondt av dette, så var deilig å få ett svar på det der syns jeg! :)
 
Her ga det seg faktisk. Men siste to dager kommer det som "lyn nedslag" og bena bare kolapser under meg fordi det kommer så brått og det er vondt i noen sekunder. :laughing002

Så når hun beveger seg også, kommer det lyn nedslag i underlivet. Nå starter hun og grave seg ut snart. Sikker på en hånd skal titte ut mens jeg sitter på. :laughing002
 
Back
Topp