Vondt på sida!

Oleandra87

Glad i forumet
Morgen damer! Våkna i dag med luft smerte og tenkte at de skyldes at eg må på toalettet! Men etter eg va på do, so har eg fortsatt vondt kun på eine sida:/ De e vondt spesielt når eg trykke litt og de kjennes som sting smerte :/ ingen blod spor heller. Fleire som har de eller opplevd de samma? Kjenne panikken snikka seg sakte men sikker! :(

Kan jo væra forstoppelse, nyestein eller blindtarmen?
Eg e ingen helsepersonell, så viss du har sterke smerter, så ville eg att kontakt med legevakten.
God bedring :)

Ja, jeg var på legen med akkurat det samme forrige uke. Jeg trodde (hadde vel kanskje fått for meg) at det var graviditet utenfor livmor. Tok en del tester + gu, men fant ingenting gale. Fikk beskjed om at visst det vedvarte skulle jeg bli henvist til ul. Har ikke hatt vondt på flere dager nå, så var sikkert bare en bagatell for min sin del :)

Kan jo væra forstoppelse, nyestein eller blindtarmen?
Eg e ingen helsepersonell, så viss du har sterke smerter, så ville eg att kontakt med legevakten.
God bedring :)
De e ik forstoppelse, har vore på toalette 2 gonger no, men de kjennes som de har gitt seg litt og får berre sjå i løpe ao dagen:) Håpa at de e ik noko:/ Tusen takk for svar:)

Ja, jeg var på legen med akkurat det samme forrige uke. Jeg trodde (hadde vel kanskje fått for meg) at det var graviditet utenfor livmor. Tok en del tester + gu, men fant ingenting gale. Fikk beskjed om at visst det vedvarte skulle jeg bli henvist til ul. Har ikke hatt vondt på flere dager nå, så var sikkert bare en bagatell for min sin del :)
Ok, håpa de gir seg og at de e ik noko gale :/ Takk for svar:)

Back
Topp