Vondt på innsiden av låret/skrittet

Maian

Gift med forumet
Augustmødrene 2014
Junilykke2018
Er det andre som har det? Syns det er værst når jeg har sottet en stund, så reiser meg for å gå. Jm hade ikke noe svar på hva det kunne være, var bare noen som fikk det. Kjenner det blir verre og verre. kjennes ut som om jeg har vært å trent innside lår, helt opp til skrittet :p

Jeg har også vondt i låret, men kun det høyre. Kjennes på en måte ut som jeg har vondt INNI selve beinet, og det stråler liksom opp i skambeinet :P Det er vel bare en del av bekkenløsningen. Det var det jeg ble fortalt ihvertfall.

Jeg har og vondt på innsiden av låra, mest på høyre siden. Nummer og er ubehagelig etter en del bevegelse. Ellers så føles det nok litt hovent. Er vell bare en del av bekkenløsninga mi :p

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app

Jeg har også kjempe vondt i skrittet. Rettere sagt i symfysen. Nå har jeg også begynt å få vond bak. Jordmor har ikke gitt meg noe konkret svar på hva dette er, men når jeg googler det kommer det opp at det er bekkenløsning. Blir bare verre og verre synes jeg :/ Jeg antar at det er en form for bekkenløsning jeg har.

Det er mest sannsynlig bekkenløsning, ja! Be legen om henvisning til fysioterapeut for å få hjelp. Det hjalp meg! Ligg med pute mellom knærne, ikke sitt med beina i kryss, ha beina samlet når dere går inn og ut av seng/bil og prøv å tøye ut fremsiden av lårene og baksiden av leggene, 2x et minutt på begge bein, det hjalp litt for meg i hvert fall :)

Jeg har også kjempe vondt i skrittet. Rettere sagt i symfysen. Nå har jeg også begynt å få vond bak. Jordmor har ikke gitt meg noe konkret svar på hva dette er, men når jeg googler det kommer det opp at det er bekkenløsning. Blir bare verre og verre synes jeg :/ Jeg antar at det er en form for bekkenløsning jeg har.

Jeg syns også det blir verre og verre. Får se hvo lenge jeg holder ut på jobb. Har en stillesittende jobb, merker det godt når jeg reiser meg.

Det er mest sannsynlig bekkenløsning, ja! Be legen om henvisning til fysioterapeut for å få hjelp. Det hjalp meg! Ligg med pute mellom knærne, ikke sitt med beina i kryss, ha beina samlet når dere går inn og ut av seng/bil og prøv å tøye ut fremsiden av lårene og baksiden av leggene, 2x et minutt på begge bein, det hjalp litt for meg i hvert fall :)

Tusen takk for gode råd. Jeg får se det litt an før jeg ringer legen. Er av den typen som ikke ringer legen før jeg må :p

Back
Topp