Vondt og stive legger !

Ønskemamma2022

Glad i forumet
i det siste har jeg følt at leggene mine sprenger. I dag da jeg skulle på butikken måtte jeg stoppe for å ta pause, da leggene verket så ille ! Hva er dette noen som har opplevd det samme ? Er så redd for blodpropp :nailbiting:
 
i det siste har jeg følt at leggene mine sprenger. I dag da jeg skulle på butikken måtte jeg stoppe for å ta pause, da leggene verket så ille ! Hva er dette noen som har opplevd det samme ? Er så redd for blodpropp :nailbiting:
Sniker: er det begge leggene? ved blodpropp blir man gjerne varm, rød og hoven. Men tenker kanskje du kan ha en del vann som sprenger på? Jeg hadde veldig kraftige ødemer, og det gjorde direkte vondt i både bein og legger mot slutten iallefall. Nerver blir og liggende litt i klem, noe som kan gjøre det verre. Er du veldig bekymret, så ring legen imorgen og hør :)
 
i det siste har jeg følt at leggene mine sprenger. I dag da jeg skulle på butikken måtte jeg stoppe for å ta pause, da leggene verket så ille ! Hva er dette noen som har opplevd det samme ? Er så redd for blodpropp :nailbiting:
Jeg ser dog at du ikke er så langt på vei, så du har vel kanskje ikke særlig ødemer enda? Mitt beste råd er egentlig å kontakte helsevesen om du er usikker og bekymret. Ligger det noe i bakgrunn for at du er bekymret for blodpropp?
 
Meiner ikke noe rød asså ! Men det var virkelig vondt i dag men det ga seg etterhvert. Skal ringe legen ja å høre o_O er 8+3 i dag. Slitt med vann i bena tidligere å så mye mulig det er ødemer bare.

Må få det sjekket tenker jeg da :arghh: #hysteriskforblodpropp :oops:
 
Jeg ser dog at du ikke er så langt på vei, så du har vel kanskje ikke særlig ødemer enda? Mitt beste råd er egentlig å kontakte helsevesen om du er usikker og bekymret. Ligger det noe i bakgrunn for at du er bekymret for blodpropp?
Vi har litt av det i familien bare. Er bare 8+3 :/
 
Vi har litt av det i familien bare. Er bare 8+3 :/
Jeg tenker at det er lurt av deg å ta det opp med legen, i og med at du bekymrer deg også :) Tenker det er den beste måten du kan få senket skuldrene dine på, så du ikke trenger å gå å bekymre deg.
 
Back
Topp