vondt nederst i magemusklene?

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
er det flere som er støle i magemusklene. jeg kjenner det strekker og er støl (akkurat som om jeg har trent for hardt) nederst på siden av magen. altså helt nederst på magen ned til hofteleddet på siden av magen. når jeg snur meg brått, hiver meg rundt i senga eller bøyer meg på skrått e.l. (bruker disse musklene på en eller annen måte) så gjør det kjempevondt, det samme når jeg nyser. Har hatt det siden rett etter ikm og fram til nå (7+4)

noen som synes dette høres kjent ut?

Har hatt smerter som ligner på mens eller kynnere nederst i magen, men ikke slik som du beskriver det.

Helt normalt når du nermer deg uke 8. Er noe som skal vide seg ut , husker ikke helt hva det heter nå igjenn.. Men det føles som bråe stikk som kommer ved forskjellige beveglser. Hadde dette i mitt første svangerskap.

Hehe...det har jeg også,begynte å kjenne det ut på dagen igår

kId 2 skrev:
Helt normalt når du nermer deg uke 8. Er noe som skal vide seg ut , husker ikke helt hva det heter nå igjenn.. Men det føles som bråe stikk som kommer ved forskjellige beveglser. Hadde dette i mitt første svangerskap.

har hatt det siden uke 4 da.
er ikke det samme som stikk fordi livmoren vokser...

Jeg hadde det fra uke 3-4 med første sønnen min, så helt normalt :)
Har det denne gangen også, men på en litt annen måte. Denne gangen er det gangsperre nederst i hele magen..

Hadde det noen dager forrige uke, men har gitt seg nå.
Var veldig ubehagelig, klarte ikke sitte vanlig på en stol engang.

det er nok bare livmora som strekker seg  Godt tegn! Ligiment/legiment eller noe sånt som strekker seg.. disse båndene som holder livmora på plass 

Back
Topp