Vondt nedentil

Ser detkan være så mange ting... Har ikke strålinger på innsiden av låra da... Er bare det at jeg får en enorm gangsperr/trett av og stå følelse i muså, i kjønnsleppene å pittelitt innover :p hehe... Vet ikke om det bare er presset nedover fra bekkenet el et el annet...
 
Ser detkan være så mange ting... Har ikke strålinger på innsiden av låra da... Er bare det at jeg får en enorm gangsperr/trett av og stå følelse i muså, i kjønnsleppene å pittelitt innover :p hehe... Vet ikke om det bare er presset nedover fra bekkenet el et el annet...

Hvis det har noe med bekkenet å gjøre, så har tidlig behandling vært alfa omega for meg hvertfall. Hadde sjekka med en kiropraktor, fysioterapaut, osteopat el.l, hvis de mener alt ser bra ut så er det kanskje press fra livmora. Alles bekken "løsner" jo under graviditeten, vi er bare noen som blir litt ekstra slække ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
En ting er å være øm, men hvis man får ilende smerter ved å ta beinet for langt til sida, gå i trapper, ta for lange skritt etc, så kan hu vel ikke avfeie det som øm??? Jeg hadde bekkenlåsning(merket best i ryggen), og bekkenløsning med smerter i symfyse og nedover lår etc.forrige sv.skap..kiropraktor, fysio og akupunktur opp til flere ganger i uka gjorde de siste mnd.levelige. Denna gangen har jeg foreløpig mest låsninger, men kjenner også denna stikkende vondten i symfysen og for meg er hvertfall det et tegn på at bekkenløsninga er på gang :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Kjenner tydelig at det er bekkenløsning som er på gang. Hadde dette også på slutten av forrige svangerskap.
Det har kommet mer og mer nå de siste to ukene. Har skikkelig gangsperre når kvelden kommer, og tidlig på morgenen. Men er ikke like ille på dagtid. Men gjør vondt vist jeg står eller går mye. Utrolig plagsomt. Hender det stikker i ryggen også å "låser" seg.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Kjenner tydelig at det er bekkenløsning som er på gang. Hadde dette også på slutten av forrige svangerskap.
Det har kommet mer og mer nå de siste to ukene. Har skikkelig gangsperre når kvelden kommer, og tidlig på morgenen. Men er ikke like ille på dagtid. Men gjør vondt vist jeg står eller går mye. Utrolig plagsomt. Hender det stikker i ryggen også å "låser" seg.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Æsj, det er noe drit asså..håper du får no behandlig :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
er det noe som heter det? symfyseløsning? aldri hørt om.. er det vanlig?
Det er det, eller "bekkenløsning foran" som er det mer vanlige å kalle det :)
Noen får foran, noen får bak. Bekkenløsning bak er lettere å behandle, symfyseløsning er et helvete. Følelse av ømhet nedentil, ilinger nedover på innsiden av lårene, og en slags brennende følelse fra navlen og nedover. Ikke å anbefale :p
 
Det er det, eller "bekkenløsning foran" som er det mer vanlige å kalle det :)
Noen får foran, noen får bak. Bekkenløsning bak er lettere å behandle, symfyseløsning er et helvete. Følelse av ømhet nedentil, ilinger nedover på innsiden av lårene, og en slags brennende følelse fra navlen og nedover. Ikke å anbefale :p
huff nei, det er mye greier i graviditenen.. her brenner og stikker det i skambenet, særlig etter jeg har hatt sex.. så plutselig kommer smertene en timestid etterpå.. så kan dem vare resten av dagen.. :/
 
huff nei, det er mye greier i graviditenen.. her brenner og stikker det i skambenet, særlig etter jeg har hatt sex.. så plutselig kommer smertene en timestid etterpå.. så kan dem vare resten av dagen.. :/
Ævv! Savner ikke det, må jeg innrømme :p
 
Back
Topp