Jeg fant ut at jeg var gravid pga smerter. Hadde hirmonspiral så vi planla ikke graviditet på det tidspunktet, men jeg merket at det var noe som ikke stemte. Tok en graviditetstest, og den var positiv. Jeg kjente kraftige smerter på venstre side (har også operert blindtarmen, så viste at det ikke var den). Jeg fikk spesielt vondt når jeg bøyde meg mot høyre side, og smertene ble sterkere for hver dag. Ringte på onsdagen å bestilte time hos lege, men fikk ikke time før uken etter, så på torsdagen tok jeg kontakt direkte ned sykehuset. Hadde kraftige smerter, å jeg forklarte situasjonen min. Jeg fikk komme inn med en gang, og de tok innvendig ul. Der viste de seg at jeg var 7uker påvei, men at det hadde festet seg i den venstre egglederen min. Jeg ble hasteoperert rett samme ettermiddag, hvor de måtte fjerne venstre eggleder.
Jeg husker at smertene ble mer og mer intense, jeg klarte ikke gå med rett rygg på slutten, å når legen knepte på venstre siden min før ul'en (og under ul) trodde jeg min siste time var kommet.
Håper virkelig ikke det er det som er med deg, men hos meg så fikk jeg ihvertfall komme til med en gang på sykehuset når jeg forklarte hvordan jeg hadde det, å hvordan smertene var og formen ellers. Tror de kjente igjen det jeg beskrev, for de var raske med å få meg inn. Mulig du kan ringe å høre med dem, dersom smertene blir verre, å forklare hvordan du har det, så kan du høre hva de tenker rundt det du bekymrer deg for?