Vondt når man kjenner etter..

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
Det er veldig tydelig i magen hva som er hva av kroppsdeler på babyen, har ligget i samme stilling i mange uker ;) når jeg tar på magen min der hvor hun har foten sin så gjør det rett og slett vondt! Vondt i huden på en måte... Flere som har det sånn?

Ja.. veldig sårt i områdene han har beina.. sparker og lager blåmerker innenfra tror jeg ;-)

Det er veldig tydelig i magen hva som er hva av kroppsdeler på babyen, har ligget i samme stilling i mange uker ;) når jeg tar på magen min der hvor hun har foten sin så gjør det rett og slett vondt! Vondt i huden på en måte... Flere som har det sånn?
Ja.. veldig sårt i områdene han har beina.. sparker og lager blåmerker innenfra tror jeg ;-)
Samme her! Er veldig øm flere steder på magen:D

Samme her.
Hun ligger å sparker på morkaka, eller iallfall der jm sa at morkaka er, og det er skikkelig ømt der noen ganger! :-( som et blåmerke ja..

Er ganske om her og der ja, innimellom gjør det litt vondt ja... Sikkert blåmerker inni der etter all sparking!

Flere som skjenner at det gjør vondt i ryggen/rompa når bebisen er i bevegelse?

Er ganske om her og der ja, innimellom gjør det litt vondt ja... Sikkert blåmerker inni der etter all sparking!

Flere som skjenner at det gjør vondt i ryggen/rompa når bebisen er i bevegelse?
Hender.. men korsryggen har begynt å verke nærmest konstant nå, så vanskelig å skille

Jeg syntes det er vondt/ømt når noen tar på babyen.

Jeg er mest øm i hele magen jeg, særlig om kvelden. Kjennes ut som om han prøver å presse seg ut magen faktisk, så er veldig sliten og øm oppå magen =)

Back
Topp