Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Det føles ut som om jeg har sittet på et sykkelsete i 2 uker.. Dette gjør at jeg har begynt å gå som om jeg var hjulbeint.. Er det noen som har det samme eller vet hva det kan være?
Bekkenløsning? Om det er ved skambeinet du mener er det det første jeg tenker. Merker det selv her, selv om det høres ut som du er hakket verre enn meg...jeg har bassengtrening en gang i uka, og håper det hjelper på forebygging
Høres ut som bekkenet ditt ja. Sånn har jeg det også. Dra til lege og få henvisning til fysioterapeut. Pass på at lege skriver i henvisningen at det er bekkenløsning grunnet graviditet, så får du det gratis Det kan hvertfall hjelpe med å forebygge litt fremover.
Har hatt det samme ett par ganger i det siste ja..rett etter lengre gåtur og skitur. Skikkelig ubehagelig! Gikk over dagen etter Det kjentes nesten ut som gansgsperre i skrittet :-D
Jeg hadde bekkenløsning i forrige sv. og slik jeg husker det (tross alt 7 år siden ) så "satt" det lengre opp, på en måte. Hadde sinnssykt vondt når jeg gikk NED trapper og det gikk ikke over dagen etter for å si det slikt Gikk på vgs fram til jeg var 8, 5 mnd på vei..så var maaange trapper, ikke rart jeg var så plaget
Og så føles det ut som om nedre del av ryggen knekker sammen når jeg står opp av senga eller reiser meg fra stolen.. Heldigvis går det over når jeg får beveget meg litt! Takk for svar!