Vondt mellom beina.

Litt anonym :)

Blir kjent med forumet
Har et litt merkelig spørsmål til dere. Men i dag har jeg hatt skikkelig vondt oppe i mellom beina. Har nesten ikke klart og gå i dag, og har hatt masse ubehagelige kynnere. Er det et tegn på at han fester seg/ bekkenet er litt ute og kjører? Første gang jeg har opplevd og er 2,5 uke til termin. Var på kontroll mandag, og da hadde han ikke festet seg enda.

Sent from my iPhone using BV Forum

Begynte også å få slik vondt mellom beina som du beskriver. En slik følelse av at det er sårt på sidene, som om man har gått med en for trang truse med blondekanter på, også har man ikke gjort det :P hvis du skjønner hva jeg mener. Tror det er bekkenløsning. Hadde det ikke i det første svangerskapet.

Bekkenløsning kan jo gå forover ja. Etter hode festa seg her har jeg fått vondt i symfysen. Kjennes noen ganger som jeg har gått ufrivillig ned i spagaten:p er så ømt

Æsj...bekkenløsning!!! Det er noe herk! Men veldig bra i fødsel da ;)

Kjennes ut som jeg har revna oppi lysken på høyre side..! Mulig foten har løsna helt :D hoho! Men.. Vondt ja!

Er sikkert bekkenløsning ja. Har ikke hatt noen plager hele svangerskapet, vært aktiv og gått 1,5 time hver dag. Men neida, i går ble det bråstopp. Rart det skal komme et par uker før fødsel. Kan det være fordi han fester seg at bekkenløsningen kommer så seint?

Bekkenløsning!
Fikk det slik rett etter, og dagen etter, 10 timer på harrytur i Sverige :p
Var ufattelig vondt dagen etter..!
Men i dag er jeg fin og i aktivitet igjen :)

sånn har eg hatt det siden begynnelsen av oktober... nesten som det svir og verker oppe i "tissetassen" hele tiden... fikk konstantert i oktober at babyen lå i stabilt hodeleie...så derfor eg har hatt så mye vondt der...

Merkelig følelse. Han har ligget i hodeleie i 2 mnd nå, men hadde ikke festet seg forige uke. Nå er vondtene i bekkenet borte, sammen med halsbrannen som jeg har hatt konstant de siste mnd. Spørs om jeg må høre om svigerfar kan sjekke om han er festet nå :) hatt litt mens murringer om dagen, så er vel begynt og bli moden kanskje.

Back
Topp