Vondt med sex?

Camilla1995 ♛

Gift med forumet
Oktoberskattene 2015
Har merket at det er vondt med sex.. Ikke direkte smerter, men kjenner det. Akkuratt som om vi treffee noe inni der- likt som under El når tappen er lav, men altså ikke samme "smerte" kan det være at det har med hovne/svulmne skjedevegger?

Jeg har ikke syns at det gjør vondt med sex men etterhvert som livmora vokser så kan du kjenne at den blir STEINHARD etter en orgasme, for da trekker den seg sammen og jeg hverfall syns det var veldig ubehagelig, men det merker vi vel ikke før om noen mnd når magen har blitt stor. Men det er hvertfall kjempe ubehagelig, men har ikke opplevd at sex er vondt tidlig i svangerskapet.

Ikke opplevd det (men heller ikke vært så veldig mye i sexform dette sv.skapet - stakkars mann), men slimhinner blir jo litt ekstra sårbare, så det kan ikke være slimhinner i skjedeveggen som gjør litt vondt?

Jeg opplever smerter ved samleie nå. Hovne slimhinner og smerter i livmortappen. Hjalp på med glidemiddel og stilling hvor han ikke kommer så dypt.

Jeg får smerter ved dype støt, og sex har kjentes annerledes ut de siste ukene.. ikke like godt som Før :( merker mannen blir små desperat stakkars.

Jeg fikk kjempe vondt da vi hadde sex sist. Det var som han traff noe ømt lengst der inne, begynte å blø også :(

Jeg har ikke noen problemer når vi har sex. Men jeg får vondt etter en orgasme. Livmora blir veldig hard og smertene stråler ned til korsryggen. Men det går over etter 3-5 minutter :) jeg er 16 uker på vei idag :)

Da erre bare å gi mannen sex på andre måter ;) hehe. Vi har ikke så ofte sex vi heller etter at jeg ble gravid, men det har ikke gjort noe særlig vondt hittil.

Jeg får vondt av sex nå. Kjennes virkelig ut som om han "treffer" noe.
Heldigvis er gubben fornøyd med alternative metoder :)

Desverre vil ikke mannen ha sex når jeg er gravid. Samme sist Samme hvor mye jeg forklarer at det ikke er farlig blir det en slags sperre for ham. Jeg må bare godta det da jeg hadde jo ønsket det samme om det var motsatt. Kjedelig men finnes jo andre måter:) Han var klar over at han måtte vente så lenge jeg ønsket etter fødsel også.

Men tror det er normalt det du opplever; mye som skjer i kroppen. Men du kan jo høre med legen:)husker fra sist at mot slutten kan en orgasme gå over i kynnere

Her nytter det ikke med sex, drit vondt! Men blir mye humping på slutten av svangerskapet for å få ut babis, hehe :D

Er også alt for kvalm til andre koseting, så her ordner mannen seg selv for nå:) Ingen klaging fra den kanten, han vet det kommer bedre dager :)

Jeg har faktisk mindre vondt nå. Får vanligvis veldig vondt når han kommer borti det som må være livmortappen, og det kjentes ikke like ille sist. Endelig!

Back
Topp