vondt (litt lang)

vannmann 87

Glad i forumet
skulle ha en kose dag med min sønn. men dagen har kun gått med smerter og det begynte i natt kl fire. nå er jeg lei. har hatt kynnere i hele helgen. føler meg hjelpeløs. orker ingen ting på grunn av smertene. og ikke vet jeg om det er rier vet bare at de er helt forferdelig vonde og tårene er begynt å trille i det små. virker som de kommer hyppigere og, men varer ikke lenge heller. har ikke fått tatt tiden på de for det er uansett for stort mellomrom til å gjøre noe. de kom og slim på papiret i dag som var mørk blodfarget. håper det er noe på gang nå for dette klarer jeg snart ikke lengre og jordmor sier at det kan ta enda to uker før det skjer noe. hadde termin i går. så håper på at han nå vil komme. for liker ikke å vise min sønn at jeg har vondt men klarer ikke å la være heller.

dagens syt fra meg. har ikke hatt et vanskelig svangerskap men nå fikk jeg nok.

Åh, håpa det snart skjer noke da, og at baby vil ut...

Masse god bedring, og lykke til! Ikkje kjekt å visa til gutten at du er dårlig - men han forstår det nok..
Eg hadde ein sånn dag i går når samb var på ettermiddag.. eg vart heilt utmatta, og fekk så dårlig samvittighet overfor gullet..

ORIGINAL: TO BARNS MOR I MARS

skulle ha en kose dag med min sønn. men dagen har kun gått med smerter og det begynte i natt kl fire. nå er jeg lei. har hatt kynnere i hele helgen. føler meg hjelpeløs. orker ingen ting på grunn av smertene. og ikke vet jeg om det er rier vet bare at de er helt forferdelig vonde og tårene er begynt å trille i det små. virker som de kommer hyppigere og, men varer ikke lenge heller. har ikke fått tatt tiden på de for det er uansett for stort mellomrom til å gjøre noe. de kom og slim på papiret i dag som var mørk blodfarget. håper det er noe på gang nå for dette klarer jeg snart ikke lengre og jordmor sier at det kan ta enda to uker før det skjer noe. hadde termin i går. så håper på at han nå vil komme. for liker ikke å vise min sønn at jeg har vondt men klarer ikke å la være heller.

dagens syt fra meg. har ikke hatt et vanskelig svangerskap men nå fikk jeg nok.

huff[&o], får håpe det er noe på gang nå da[:)] er akkurat dette jeg gruer meg for jeg også.. Har jo ei jente på 1år hjemme om dagene.. så håper nesten at fødselen starter på kvelden eller natten og at det går fort[8D]

krysser fingrene for at dette tar seg opp i løpet av kvelden. Lykke til[:D]

vet åssen du har det, hatt det sånn siden søndag! Er sur, lei og deprimert! Håper det skjer noe mer med deg da, her har jeg mista helt motet......

Men jeg ringte føden når det var som verst, men ikke riktig ille nok(er bare en intens jevn messmerte med visse topper nå). Jeg spurte jordmoren jeg snakket med(som også sa at dette er svært vanlig hos flergangsfødende) om det var noe jeg kunne gjøre for å sette det skikkelig i gang. Da sa hun at jeg kunne prøve brysstimulering eller klyster. Og det ville være positivt for kroppen å gå en tur. Men det ville kun ha effekt om man var moden. Så det kan jo være verdt for deg å prøve dette....

Jeg har prøvd alt uten noen videre effekt. Men jeg har ikke hatt blodslim, så det kan jo tyde at du er kommet noe lenger enn meg!! Lykke til!!

ORIGINAL: Luremus

vet åssen du har det, hatt det sånn siden søndag! Er sur, lei og deprimert! Håper det skjer noe mer med deg da, hun har jeg Mista helt motett ......

Men jeg ringte Foden Når det var som verst, ikke menn riktig ille nok (er bare en intens jevn messmerte med Visse topper nå). Jeg spurte jordmoren jeg snakket med (som også sa at dette er svært vanlig hos flergangsfødende) om det var noe jeg kunne gjøre for å sette det skikkelig i gang. Da sa hun at jeg kunne prøve brysstimulering eller klyster. Og det ville være positivt for kroppen å gå en tur. Men det ville kun ha effekt om mannen var Moden. Så det kan jo være verdt for deg å prøve dette ....

Jeg har prøvd alt uten noen videre effekt. Men jeg har ikke hatt blodslim, så det kan jo tyde på du er kommet noe lenger enn meg! Lykke til!
[/ quote]

uff ikke kjekt dette med de smertene nei. så dumt at det ikke funket på deg. var på en lang gå tur i går og smertene er vondere i dag enn de har vært i helgen. skal prøve de andre tipsene. takk skal du ha[;)]

håper det ordner seg for deg snart og at du slipper å gå for lenge med det. for det er ikke noe godt.

Back
Topp