Vondt, kynnere?

S-mamma

Gift med forumet
Igår kveld hadde jeg i lange perioder skikkelig steinhard mage og det gikk på en måte støt nedover magen, flere som har kjent noe lignende?
begynte å lure på om det kunne være rier, men fortsatte slik inatt og det er vel kynnere siden det ikke utviklet seg. Hadde samtidig skikkelige stikkinger nedentil.

Har så lyst å føde nå, superklar!

Sliten av disse vonde nettene og vond vond rygg.

Er 40+1 idag!

Puh Puh - denne siste tiden er ikke bare-bare altså! ☺️

Jeg har det også sånn :/ men her er det intense smeeter når jeg sitter/ går/ står men når jeg legger meg gir det seg litt...

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Vi får bare ligge og håpe det skjer noe..
Ligger med puter både her og der. Ganske så kjedelig !
Mn plutselig kommer de

Vi får bare ligge og håpe det skjer noe..
Ligger med puter både her og der. Ganske så kjedelig !
Mn plutselig kommer de
Sant det :) jeg sover så dårlig i senga så jeg må sove på sofaen på dagtid. Håper virkelig det skjer for oss i helgen :)

Nix ikke her, der?

Hodet er festa, mye kynnere, mye stikkinger og nedpress. Så d nærmer seg!

Skjer ingen ting ! Merker overhodet ingen ting i dag og har sovet som et barn i natt mpt det normale ;)

Jeg og, men d fordi jeg bytta seng! Himmelsk!

Litt mer utflod idag og termin er imorgen, så satser på at han er like presis som sin far

Men ellers kjenner jeg ikke mer enn kynnere og stikking-nedpress.

men d er jo ofte sånn, at det skjer når det skjer. alle disse tegnene som vi leter etter trenger ikke ha noe å si.

men d er jo ofte sånn, at det skjer når det skjer. alle disse tegnene som vi leter etter trenger ikke ha noe å si.
Nei det er sant det :) syns bare det er så rart, så vondt som jeg hadde, klarte nestrn ikke å gå. Og nå merker jeg ingen ting

Back
Topp