vondt/kramper/luft i ryggen?

LilleLavendel

Forumet er livet
på høyresiden av ryggen får jeg sååå vondt når jeg legger meg for kvelden! det er ikke muskelsmerter eller at jeg er stiv eller sånn, det føles omtrent som om man har kraftig vondt i magen, bare at det sitter litt oppi ryggen liksom! som om jeg har luft i ryggen! kan også kjennes litt ut som kramper liksom...merkelige greier! noen som har hatt noe lignende?? får ikke sove om natta pga det. kjipern!

ja, det har jeg også gitt[:D] vi er heeeeldige! hehe. neida, men det her er bare så merkelige greier...! lurte på om riene var igang igår omtrent.

Jeg hadde en kjempe ekkerl følelse i går, men det var på siden mot ribbeina, tror det var lille smartingen som lå og presset mot ribbeina. Jeg dyttet henne forsiktig bort. Hun var ikke helt fornøyd, men men, mine ribbein får ikke hun bestemme over.

fikk ikke sove i går natt fordi han sparket ned mot vagina liksom det føltes skikkelig ekkelt og han sparket så hardt at jeg ikke fikk sove nesten...[&:]

ja, sånn gjør hun her også! masse og ofte! sånn ekkel følelse, særlig nå som de sparker så hardt!

åja, vi begynner virkelig å merke at vi er gravide nå. Vanskelig å ligge godt om natten. Sliter også med halsbrann, det er noe dritt.[:@][:@]
Mammaijuli

samme her!
ille med den halsbrannen. var oppe tre ganger i natt og drakk kulturmelk fordi jeg har sluppet opp for Link. minner meg på at jeg må kjøpe link idag! takk!![:)]

Back
Topp