Vondt jo!:o

Plokkfisk

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Marsboerne2017
Ein merkelig,og ganske vond om eg får sei da, strekk på venstre sida av magen i dag.. Fleire gonga, og kjem heilt utav da blå.. Ka kan da vera?! :-o

Sånn har eg og hatt da idag, rekna med det e lisja som har funne noko kjekt og sparke borti ;)

Høres veldig ut som ligamentssmerter.. Sleit med det en stund! :) bare godt tegn på at alt strekker seg der nede..men vondt er det!

Ja, eg og tenke da enten e sparking eller evt strekking av diverse..:-P men eg har berre fått da på venstra sio, ikkje nåke på andra.. Sikkert normalt,sånn som alt da andra omtrent.. Heh..:-P

Har begynt å bli vondt å snu seg i sengo og no.. Då og får eg strekk i sidene, må nettså løfta magen rondt.. Haha.. Og da e endo to mnd igjen! Halleluja! :p

Jeg har og merka mer til div. murringer og strekkinger i det siste, og kjenner meg igjen i at det ikke er bare-bare å snu seg i senga... ;) Ryggen begynner å kjenne tyngden også, merker jeg. Tenker nok at de neste ukene kan bli litt tøffe, ja... :p

Heh.. Ja.. :-P men utruli å tenka på kor fort da faktisk har gått då! 2.trimester suste jo avgårde før eg fekk sukk for meg!:p No e da nok tyngre tider i møte.. Både for rygg og mage..:-P har fått høyra at ammetåko har komme øve meg og.. Får ikkje me meg nåke om dagen!:p skulle smøre rundstykke i sta.. Åpna oboy'en..... :-o :-P

Au!! E ikkje godt!

Kjenne te det at det er tungt å snu seg ja...

Var innom JM på fredag, og da hadde ho med seg to studentar, og ho eine studenten anbefalte meg/oss gravide til og prøva å sova me silke pysjamas, då blei det å snu seg i senga så veldig mykje enklare ! Kanskje verdt og prøve? ;)

Har selv hatt ligamentsmerter hele svangerskapet, ikke voldsomt, men nok til at jeg tenkte "hvorfor er det ingen som nevner dette? De sier at smerter bør sjekkes, men jeg har jo vondt/er øm HVER dag..?" Men jeg slapp unna alle andre bivirkninger, så jeg føler meg veldig heldig ;p
Alle sier magen deres er så tung og slikt, men jeg sover fremdeles på ryggen... Har ingen tyngde som presser på nerver eller noenting?
Føles, og ser ut som magen min har blitt mindre, faktisk... Ikke bare jeg som sier det.
Han har ligget lenge i hodeleie, men er det kanskje to forskjellige ting på hodeleie og nedfall av magen?
Er det kanskje det som har skjedd?
Er iallefall ganske behagelig nå, for jeg begynte å få en følelse av at magen skulle sprekke under vekten når jeg reiste meg opp, eller satte meg opp... Gjorde veldig vondt i ligamenter.

Back
Topp