Vondt.. iiik!

AlexandraOgAngelica

Glad i forumet
Flere som får stikkninger inni musa..? [8|] Akkurat som om bebisen presser en finger nedover og plutselig hugger det til, er skikkelig ubehagelig og vondt selv om "stikket" bare varer ett lite sekund.. Kan komme flere ganger per dag.

Skal høre med jordmor men skal ikke dit før den 24, noen her inne som vet hva som skjer? [&:]

Ja, det har jeg hatt litt av.
Kjennes nesten ut som om ungen er på vei ut innimellom [8D]

Godt jeg ikke er helt alene om dette fenomenet da [:)]

Uff, hørtes litt ekkelt ut... Tror ikke jeg har opplevd det.. Man har i det siste begynt å få ganske fondt i "lysken" Hvis det er det det heter. Liksom på hver side foran og under.... Særlig når jeg snur meg om natten, og hvis jeg går litt langt......... Trøster meg med at det sikkert er sånne ting som gjør at kroppen min forbereder seg til fødselen, og at det dermed, jo mer ubehagelig det blir, skal gå sååååååå fort og greit med fødselen....[:D]

Jeg har ikke akkurat stikkinger, men av og til sparker han (eller dytter) nedover..
Kjennes ut som han prøver å dytte seg ut[&:] Ekkelt!

nei usj har ikke kjent noe sånt men kjenner at når jeg tørker meg etter tissebesøk så kjennes hele greia kjempehovent og stort ut[&:]

ja!!...har kjent det samme, er utrolig ubehaglig, er jo redd han brister ut!:)

ORIGINAL: trudes

nei usj har ikke kjent noe sånt men kjenner at når jeg tørker meg etter tissebesøk så kjennes hele greia kjempehovent og stort ut[&:]

Sån er jeg også!! Godt det ikke bare er meg da, følte meg brått litt unormal..... Musa kjennes jo 4 ganger så stor ut innimellom....... [&:] 

Disse stikkningene har jeg veldig mye av!!!!! [:@] det er sinnsykt vondt, men HELDIGVIS varer stikka bare i et sekund av gangen da! .....

Jeg vet ikke hva det kommer av. Jeg har hatt det i mange uker allerede.....

Opplever også veldig ofte at bebis sparker/slår nedover sånn at det kjennes ut som han faktisk har en arm eller noe INNI kjeden... helt sprøtt.....

Fikk faktisk en sånn stikking for første gang i sted. Kjempe vondt, men gikk fort over.....

Har ikke hatt det denne gangen., men med storebror hadde jeg det sånn de siste 4 ukene. Trodde jeg hadde uvi for det stakk sånn der oppe. Jordmora mente det var modning hun, så da slo jeg meg til ro med det.

Eg har hatt sånn noen ganger,skikkelig stikkinger liksom-men går heldigvis fort over[:)] Vi får håper det er modning som Barents sier[:D][:D]

Har en del sånne stikkinger ja[:'(] Husker jeg hadde sånn de andre gangene også, men aner ikke hva det kommer av[&:]

Back
Topp