Vondt i v rumpemuskel.

Mrs.Mona

Elsker forumet
MAI 2013
Hei.

Jeg er gravid 20+5 og har en god stund kjent smerter i bekkenet ( hadde bekkenløsning med første barn) nå i løpet av julen så har de smertene beveget seg til venstre rumpeball, og det er til tider intense smerter. Spesielt om jeg har gått mye, jeg jobber i butikk og der går man (og løfter) hele dagen. Nå i kveld var det så ille at jeg hadde store problemer med å komme meg ut av sengen og ned på toalettet, tårene presset på for det var så vondt. Det blir ofte litt bedre når jeg har fått beveget meg,men ikke helt bra.
Er dette være bekkenløsning? Jeg mener å huske at sist lå smertene lengre opp, og rundt hele.. Hva anbefaler dere??

3 SA

JENTE 2009

lillebror kommer mai 13
 
Hei!
Det er alltid irriterende og frustrerende når en får sånne vondter. :cwm21
Det kan godt være at det bare er babyen som ligger og presser på noen nerver, og at dette er noe som plutselig kan gå over.
Men, mange kan ha glede av å oppsøke en kiropraktor, og få en vurdering der.
De er flinke til evt å korrigere skjevheter o.l hvis det skulle være aktuelt. De kan også si om dette er noe som kan behandles, eller må gå over av seg selv.

Håper det ordner seg for deg!

Mvh jordmor Grethe
 
Tusen takk for svar. Han ér fryktelig glad i å ligge på v. side, så er fullt mulig det. Jeg skal til legen på onsdag, så får snakke med han igdå.

3 SA

JENTE 2009

lillebror kommer mai 13
 
Back
Topp