Vondt i underlive

Goilljentan 06 og 09

Elsker forumet
har så vondt i underlive.men har ikke noe sopp eller urinveisinfeksjon.Kan d ha noe med at beibisen har snudd seg med hode ned og at det ikke er lenge i gjen til hun kansje vil ut??Er litt engsteli!!!!

det er ømt å stikkinger.har hatt det sli i 2 uker nå.

Har også en del stikkninger i livmorhalsen ( kjennes det ut som ), akkurar som om babyen trør en for ned der. Tror det er nerver, og at kanskje babyen stanger hodet mot bekkenet.

ja d e stikkinga å så e d konstant ømt..Har d konstant,vil ikke slippe taket..å kynnere hele tiden..

ORIGINAL: MajaB

Jeg var på føden pga sånne stikkinger og fant ut at ungen har gravd hodet sitt godt ned i bekkenet og det var antageligvis en nerve i klem. Det er helt forjævlig dritekkelt!!!! Kjennes helt ut i skjeden. Fikk Roger til å kjenne om han kjente noe om kvelden her for det føltes som om ungen var helt ute i skjeden. er ikke farlig, bare ubehagelig. Er vel noe på gang ja... [:)] vondt når ungen rører seg så langt nede. men til  gjengjeld så ligger den veldig rolig for tiden da. [:)] hikke under skambeinet er vaffal ekkelt!!! hehe

Men si meg... Hvordan funker det med sex når det kjennes ut som om ungen er på vei ut...???

Nå ble jeg beroliget! Trodde mine sexdager var over[&:][:D] Men uansett er det jo ikke noe problem her i gården, minsten har ikke snudd seg ennå engang...

I dag har det vært helt sinnsykt med kynnere og stikkninger og sånn..
Er helt "sprengt" nedentil og føler babyen er på vei ut av meg.. Også "grafser" hun sånnmed hendene eller hva pooker det er hun gjør, laangt nede inn under symfysebeinet liksom, nesten uti lysken kjennes det ut som. Vært vanvittig aktiv i hele dag, noe hun egentlig ikke pleier å være ( mest på natta ). Skal til jordmor på fredag, så håper hun kan berolige meg litt [:o]

Håper inderlig at det bare er øvelser, for jeg vil ikke ha noen baby NÅ!! [&:]

Jepp - sånn, nå er det bestem!! Ingen baby før termin ( dvs ikke før uke 38 ) [:D]

Back
Topp