vondt i sting når jeg står

Sist hadde jeg veldig vondt i stingene når jeg gikk, da såg jordmora på helsestasjonen på de og fjernet en del av stingene ( hadde mange sting ) men tror ikke det har noe med saken å gjøre. Var Hoven når jeg sydde og når hevelsen gikk ned ble det mye restetråd.

Sist hadde jeg veldig vondt i stingene når jeg gikk, da såg jordmora på helsestasjonen på de og fjernet en del av stingene ( hadde mange sting ) men tror ikke det har noe med saken å gjøre. Var Hoven når jeg sydde og når hevelsen gikk ned ble det mye restetråd.
Gikk smertene over da? :D

Det ble ihvertfall mye lettere og ikke et slikt press / trykk nedentil. Var bedre og sitte og gå. Men det blei jo ikke helt bra for der var jo igjen en del sting som irriterte. Men skal du ikke snart ha samtale eller besøk med jordmora ? Lykke til ! :)

Det ble ihvertfall mye lettere og ikke et slikt press / trykk nedentil. Var bedre og sitte og gå. Men det blei jo ikke helt bra for der var jo igjen en del sting som irriterte. Men skal du ikke snart ha samtale eller besøk med jordmora ? Lykke til ! :)
Jo, regner med det blir snart, har ikke hørt noe enda, men så er det jo påske, så regner med at det er utsatt på grunn av det :)
Håper smertene gir seg snart, er lei av å sitte hjemme!! Vil ut å trille :)

Hadde det sånn noen dager i forrige uke, hun er 15 dager idag. Kom sammen m kraftig blødning, antar det var arret etter morkaken som kom. Ida er jeg mye bedre igjen, har gått en liten tur i solskinnet!

Hadde vondt i stingene når jeg stod/gikk i nesten 14 dager etter fødsel.. Fikk 1g paracet og Voltaren som jeg tok 3 ganger per døgn for å lindre smertene

Glad det er flere som har/har hatt det slik, da vet jeg at det mest sansyneligvis ikke er noe galt :) får bare slappe av og smøre meg med tålmodighet!

Back
Topp