Vondt i skambenet!?

Mum3

Gift med forumet
Jeg, som flere her inne leter febrilsk etter tegn på at fødselen ikke er så alt for langt unna. Så.. her sitter jeg med skikkelig vondt i det såkalte skambeinet. Kan det være tegn på noe da tru (*håpehåpe*[;)],) eller er det bare bekkenet? Flere som har kjent dette?

tja ikke godt å si... men jeg har i alle fall hatt vondt i mitt siden mars, så... men er jo ikke sikkert det er samme type "vondter" da... er det sånn typisk bekkenvondt, eller er det stikking eller...?

ORIGINAL: Primrose

tja ikke godt å si... men jeg har i alle fall hatt vondt i mitt siden mars, så... men er jo ikke sikkert det er samme type "vondter" da... er det sånn typisk bekkenvondt, eller er det stikking eller...?

Oj, siden mars!!!?? Der røyk den teorien om at det er tegn på noe fødsel[8|][8D] Er sånn ømt med inntens stikking om du skjønner?! Sikkert bare bekkenet..[:'(]

ORIGINAL: Mariet

Jeg og har det, så vi får håpe i lag [;)]

Har du fått det nå i det siste? Kjente det litt i går, men etter en lang gåtur i gårkveld og i dag ble det plutselig veeeldig ømt og vondt. Vi får håpe det er noe i det[;)] Men kjære Mariet. Jeg unner virkelig deg å føde nååååå!!!

Jeg har også hatt vondt i skambenet (liker ikke det ordet... høres ut som om man skal skamme seg over den delen der[&:]) i noen måneder. Verre når jeg har beveget meg mye og sånt.. Men det er jo uansett bekkenet som gjør seg klart da... Løsner litt i festet mellom de ulike delene av det. Så det er jo noe som skjer. Men det trenger altså ikke gi så snarlig resultat. Sorry. Men det er bra at det skjer da!

Jeg får vondt der pga bekkenet når jeg har overanstrengt meg..[&:]
Men det kan jo bety noe annet for deg[;)]

Må nok skuffe deg å si at det har mer med belastningen på bekkenet ditt. Mulig bebisen trenger seg lengre ned i bekkenet siden du plutselig har fått ondt. Men tror nok ikke det er et fødselstegn. Jeg har hatt det slik siden februar. Kan knapt snu meg i sengen fordi det er så vondt der[:'(]

Back
Topp