vondt i skambenet

*Frk.Rødhette*

Elsker forumet
Hei:) Eg har så vondt i skambeinet, om det hette det?=P Det beine dei måle symfysen fra.
Noken som har det på samme måte? det er ein sånn vond/ekkel følelse, så tar litt tid før eg greie å reisa meg om morningen, fordi dette er ekstra vondt då.

Kan det vera bekkenplager som begynne så smått?

Hørtes absolutt ut som bekkenplager, ja [&:]
Har det på samme måte selv og jeg har bekkenløsning..

Kommer meg nesten ikke i eller ut av senga [&:]

Jeg har hatt sånn en god stund, men nå har det gitt seg litt..
Jeg kjente det ekstra om jeg hadde sitte/ligge lenge stille, eller om jeg måtte veldig på do.. Vet ikke om det er det samme, men vondt var det i allefall! [:)]

Join the club [:D].... Har hatt vondt der hver dag i en måned nå. Jeg tror det er pga bekkenløsning hos meg iallefall. For har vært litt plaget av det de siste to månedene ca. Merker det spesielt når jeg skal opp av senga (vakler som en pingvin det første minuttet iallefall [:)]), og når jeg går. Men nå har vi ikke lenge igjen da.. så får satse på at man holder ut [:)]

Huffdaaaa! [:'(] Slite nok med ryggen. Men i dag, altså den 21 oktober, så er det akkurat to mnd igjen til termin!!!
Så skal heller holde ut[:D]

jaa!!!!! det er bekkenplager.. jeg har det på samme måte, jeg klarer mesten ikke gå pga det, er derfor jeg er sykemeldt, har hatt det i ca 2 mnd.. eneste gangene jeg ikke klenner noe er hvis jeg ligger eller sitter, men sitte jeg lenge spes i bil får jeg vont i korsryggen istedenfor...
men det er utrolig slitsomt... veldig vont!! jeg vagger å går så seint som ei gammel kone, greier ikke gå fort fordi det er så vondt

Back
Topp