Vondt i skambeinet

Anitata

Gift med forumet
I dag har jeg hatt skikkelig vondt i selve skambeinet. Kjennes ut som det driver å revner nesten når jeg går... Er en slags sviende følelse forran på beinet... Noen som har kjent dette?
Kan ikke huske å ha det sånn forrige gang...

Jepp slik har jeg også, spurte legen på tirsdag når jeg var hos han - d er vist bekkenløsning
Bare være forsiktig når du går opp bakker, trapper og inn og ut av bil, håper det ikke blir værre for deg - husk i alle fall å ta hensyn til deg seg

bekkenløsning : / har det slik selv må være forsiktig så jeg ikke får for vondt. 

har hatt det slik innimellom, og det var bekkenløsing ja.... unngå det som gjør vondt ;)

Isj, tenkte å slippe unna det denne gangen og...
Bare synd at det er nok at jeg går vanlig og det blir skikkelig vondt! Får vell se det litt an, håper på at det gir seg;)

Bekkenløsning ja, du er heldig som ikke har fått det før nå. Jeg har hatt det i over 2 mnd tror jeg, skikkelig pyton. Med de andre har jeg ikke fått det før i uke 34 ca, men nå kom det vel nesten 10 uker tidligere, godt det er siste gangen. ;-)

Hestejenta skrev:
Bekkenløsning ja, du er heldig som ikke har fått det før nå. Jeg har hatt det i over 2 mnd tror jeg, skikkelig pyton. Med de andre har jeg ikke fått det før i uke 34 ca, men nå kom det vel nesten 10 uker tidligere, godt det er siste gangen. ;-)

Ja huff det må være kjempe kjipt å få det tidligere. Kjenner det hemmer meg en del med alt jeg gjør..
Ja heldigvis er det ikke så lenge igjen:)

Jeg fikk bekkenløsning i skambenet i UKE 37, herlighet håpløst. så sent da, da kunne jeg vel sluppet, har hatt bak på bekkenet i flere mnd den det har vært til å leve med, foran er grusomt og det føles som jeg skal revne og det svir og super ubehagelig, har jeg hatt ugunstige stillinger i løpet av dagen kan jeg nesten ikke gå på kvelden, i går kom jeg meg nesten ikke på do.. høres ut som det er det du har også...

Bergie skrev:
Jeg fikk bekkenløsning i skambenet i UKE 37, herlighet håpløst. så sent da, da kunne jeg vel sluppet, har hatt bak på bekkenet i flere mnd den det har vært til å leve med, foran er grusomt og det føles som jeg skal revne og det svir og super ubehagelig, har jeg hatt ugunstige stillinger i løpet av dagen kan jeg nesten ikke gå på kvelden, i går kom jeg meg nesten ikke på do.. høres ut som det er det du har også...

Ja det hørtes veldig likt ut! Men tror jeg foreløbig har en litt mildere variant enn deg... Får bare håpe det ikke blir verre!
Jeg og tenkte at nå berger jeg siden jeg er så langt på vei, men det kommer vell når man minst aner det...

Ja, det bekkenet er virkelig ikke noe å tulle med...jeg har selv strevd mye med det i dette sv.skapet og må ærlig si at jeg virkelig begynner å kjenne tungden...

Men nå må vi bare huske å ta det med ro og pleie oss selv....for nå kommer snart de små skattene <3

Back
Topp