Vondt i siden. Tips noen?

oktober85

Forelsket i forumet
Har de siste dagene fått vondt i siden, litt bortenfor navlen når jeg bøyer meg blant annet.. Kjente det tydelig i sted når jeg satt og klemte litt forsiktig.. Noen tips til hva dette kan være?

ligament smerter? 

jeg er veeelig plaget med det i hvertfall og det kan gjøre skikkelig vondt :/ 

det har vært der siden i går, og gjør bare vondt når jeg bøyer meg eller klemmer litt.. Men i bunn og grunn er det jo der konstant. Er det slik du opplever det?

nei, ligament smerter forsvinner jo etter en stund. hmmm, er du veldig bekymret så kan du jo ringe føden å høre :) 

Tenkte på brokk, men det var fordi jeg ikke fant annet å sammenligne det med på Google. Tenkte å ringe jordmor i morgen å høre.. Om hun svarer;) takk for svar iallefall:)

Ja... jeg har også hatt det de to siste dagene.. kjennes ut som sting eller hall, som noen kaller det... bare at det er nærmere navlen.. kommer når jeg går.. vondt, men går over etter en stund!

Jeg har hatt det sånn, men det var fordi det lille nurket hadde plassert seg på høyresida. Det gjør fortsatt vondt når jeg bøyer meg for å ta på sokker, og føler jeg klemmer babyen flat når jeg prøver :P Må derfor bøye beinet og styre verre.. men men, det går ;) Venstresida går mye lettere, så h*n ligger nok mest på høyresida ;)

Man blir jo aldri klok på alle disse plagene. Gaaad altså! Håper det går over iallefall, ellers blir jeg lettere hysterisk;)

Back
Topp